خبرنگاران کوشش های آخر جمهوریخواهان برای تغییر نتایج انتخابات 2020

به گزارش مجله سایه، تهران- خبرنگاران- نیویورک تایمز بامداد دوشنبه از آخرین کوشش های یک گروه از نمایندگان جمهوریخواه مجلس نمایندگان برای تغییر نتایج انتخابات 2020 و بقای ترامپ در کاخ سفید اطلاع داد.

خبرنگاران کوشش های آخر جمهوریخواهان برای تغییر نتایج انتخابات 2020

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه نیویورک تایمز می نویسد، راهبرد جدید برای تغییر نتایج انتخابات توسط موریس بروکس نماینده آلاسکا مطرح شده و در خصوص به چالش کشیدن نتایج انتخاباتی در ایالت های آریزونا، پنسیلوانیا، نوادا، جورجیا و ویسکانسین است.

در تمام این ایالت ها بایدن نامزد دموکرات ها پیروز نهایی معرفی شده اما جمهوریخواهان ادعا می نمایند که در آرا تقلب و رای گیری غیرقانونی اجرا شده است.

بروکس در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: ما طبق قانون اساسی نقش برتر نسبت به دیوان عالی، دادگاه فدرال و هر قاضی در ایالت های مختلف داریم.

بروکس تاکید نمود: چیزی که ما می گوییم خاتمه حکم خواهد بود.

کوشش های جمهوریخواهان در تغییر نتایج انتخابات در حالی صورت می گیرد که در تاریخ ششم ژانویه (16دی) قرار است آرای الکترال نامزدهای انتخاباتی مورد شمارش کنگره قرار بگیرد و بعد از آن توسط مایک پنس معاون رییس جمهوری تایید گردد.

گزارش روزنامه نیویورک تایمز همچنین در حالی منتشر می گردد که سدریک ریچموند نماینده دموکرات در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت: بسیاری از نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان پشت درب های بسته پیروزی بایدن و شکست ترامپ در انتخابات 2020 را پذیرفته اند اما از اعلام علنی مواضع خود احساس ترس می نمایند.

ریچموند اضافه نمود: جمهوریخواهان پیروزی بایدن را پذیرفته اند، در حقیقت همه آمریکایی های این پیروزی را قبول نموده اند.

ریچموند که به عنوان مشاور ارشد بایدن در دولت جدید خدمت خواهد نمود گفت: جمهوریخواهان به این دلیل از اذعان علنی پیروزی بایدن اجتناب می نمایند زیرا آنان از قدرت توییتری ترامپ در هراس هستند.

دونالد ترامپ از آنجا که در شبکه توییتر دارای 88 میلیون فالوور است بارها از این قدرت شبکه اجتماعی در تخریب هم حزبی هایی که هم نظر وی نیستند استفاده نموده است.

با گذشت یک ماه از اعلام نهایی نتایج انتخابات 2020 ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست در این دور از انتخابات نیست و به شکایات خود مبنی بر انجام تقلب در انتخابات ادامه می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6397

به "خبرنگاران کوشش های آخر جمهوریخواهان برای تغییر نتایج انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش های آخر جمهوریخواهان برای تغییر نتایج انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید