شکست ترامپ به گردن دامادش افتاد!

به گزارش مجله سایه، یک روزنامه آمریکایی نوشت، رئیس جمهور آمریکا در مشاجره ای با داماد و مشاور ارشدش او را به خاطر اجرای تعداد بالای تست کرونا سرزنش کرده و او را مقصر باختش در انتخابات دانسته است.

شکست ترامپ به گردن دامادش افتاد!

به گزارش خبرنگاران از فارس، گفته می شود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مشاجره ای، جرد کوشنر دامادش را به خاطر اجرای تست کرونای گسترده در این کشور به باد انتقاد گرفته است.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، ترامپ در انتقاد از مشاور ارشدش کوشنر بر سر او فریاد زده است: تو داری مرا می کشی! کل این قضیه [دارد مرا می کشد]! این همه مورد لعنتی [ابتلا] داریم!

ترامپ در این مشاجره که تابستان امسال در اتاق بیضی کاخ سفید رخ داد به کوشنر گفت: می خواهم همان کاری را انجام دهیم که مکزیک انجام می دهد. تا زمانی که به اتاق اورژانس نرسیده ای و در حال بالا آوردن نیستی، تستی در کار نیست.

رئیس جمهور آمریکا سپس فریاد زد: [در انتخابات] می بازم و این تقصیر تو خواهد بود، به خاطر این تست ها [که گرفته می شود].

نیویورک تایمز نوشت، از سوی دیگر ترامپ فکر می کرد دانشمندان، پزشکان ارشد و مقامات بهداشتی آمریکا نیز در حال دسیسه چینی برای باخت او در انتخابات هستند.

ترامپ خطاب به تیم کرونای دولت خود فریاد زده بود: آن ها دموکرات هستند! آن ها علیه من هستند! آن ها می خواهند دست روی دست بگذارند!

رئیس جمهور آمریکا از زمان شیوع ویروس کرونا در این کشور، برخلاف توصیه های مشاورانش، با اجباری شدن استفاده از ماسک مخالفت کرد. دستور او برای تأیید واکسن کرونا تا روز انتخابات، باعث شد مردم آمریکا فاصله گذاری اجتماعی و دیگر تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش شدید موارد ابتلا در زمستان را نادیده بگیرند.

نیویورک تایمز نوشت، تنها نگرانی ترامپ این بود که جو بایدن رقیب دموکراتش واکسن کرونا را به نام خود تمام نکند.

اکنون با شیوع کرونای انگلیسی در آمریکا آنتونی فائوچی رئیس موسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا هشدار داده است انتشار این ویروس در نقاط مختلف آمریکا اجتناب ناپذیر است.

تا کنون حدود بیست میلیون آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و نزدیک به 350 هزار نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6697

به "شکست ترامپ به گردن دامادش افتاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ترامپ به گردن دامادش افتاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید