ترامپ: گزارش نیویورک تایمز را درباره پنس باور نکنید!

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی بی اس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا در بیانیه ای که از سوی ستاد انتخاباتی وی منتشر شد؛ گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر اختلاف نظر او و معاونش در باب جلسه 6 ژانویه (17 دی) کنگره را رد کرد.

ترامپ: گزارش نیویورک تایمز را درباره پنس باور نکنید!

وی در این باره گفت: من و مایک پنس کاملاً درباره اختیارات او در باب نتیجه آرای الکترال، اتفاق نظر داریم.

ترامپ در ادامه اضافه نمود: گزارش نیویورک تایمز درباره گفتگوی من و پنس، جعلی است. او هرگز این حرف ها را نزده است. ما درباره اینکه او توانایی این کار را (ابطال آرای جو بایدن و تغییر نتیجه انتخابات) دارد؛ توافق کامل داریم.

این در حالی است که نیویورک تایمز به نقل از منابع مطلع مدعی شده بود که مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا، در آستانه برگزاری نشست 6 ژانویه (17 دی) کنگره، کوشش نموده تا سطح توقع دونالد ترامپ را پایین بیاورد.

به ادعای این روزنامه، وی به ترامپ گفته تصور نمی کند که این توانایی را داشته باشد که مانع از تائید پیروزی جو بایدن دموکرات از سوی کنگره آمریکا گردد.

ادعا می گردد وی حین صرف ناهار هفتگی با ترامپ و تنها چند ساعت بعد از آنکه به طور علنی از سوی رئیس جمهور فعلی آمریکا برای تغییر نتیجه انتخابات تحت فشار قرار بگیرد، با او صحبت نموده است.

ترامپ دیروز در گردهمایی که به مناسبت برگزاری دور دوم انتخابات سنای ایالت جورجیا برگزار گردید؛ در جمع طرفدارانش از پنس خواست که به او یاری کند.

بعد از این اظهارات علنی، وی در پیامی توئیتری نیز خواسته خود را تکرار کرد.

مطالبات ترامپ در حالی است که پنس در مقام رئیس سنا باید طی یک مراسم تشریفاتی که در کنگره برگزار می گردد؛ با تائید 306 رای الکترال بایدن، بر پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 مُهر تائید بزند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6739

به "ترامپ: گزارش نیویورک تایمز را درباره پنس باور نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: گزارش نیویورک تایمز را درباره پنس باور نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید