جزئیات مربوط به رویداد آدینه سیاه آمازون کانادا به طور رسمی منتشر شده است

به گزارش مجله سایه، از پنجشنبه، 25 نوامبر تا آدینه، 26 نوامبر، مشتریان می توانند همه این محصولات را در وب سایت یا اپلیکیشن شرکت و یا بعضی دستگاه های واجد شرایط الکسا، معاملات من چیست؟ پیدا نمایند.

جزئیات مربوط به رویداد آدینه سیاه آمازون کانادا به طور رسمی منتشر شده است

در طول این رویداد 48 ساعته، تخفیف ها و پیشنهادهایی از طرف شرکای مستقل که شامل کسب و کارهای کوچک و میانه می گردد نیز وجود خواهد داشت.

محصولاتی که آمازون روی آنها تخفیف خواهد گذاشت شامل محصولاتی از برندهای بزرگ مانند Calvin Klein، Levis، Samsung و غیره است.

برای مثال، تلویزیون های منتخب 4K و HD از سامسونگ، سونی و ال جی و بعلاوه تعدادی هدفون از بوز، سونی و بیتس به فروش خواهند رسید.

مشتریان می توانند تا 40 درصد تخفیف بر روی رایانه های رومیزی، مانیتور، تلویزیون و تبلت سامسونگ و بعلاوه تا 25 درصد برای لپ تاپ های برندهای دیگر دریافت نمایند.

بعلاوه تا 40 درصد تخفیف برای بعضی از لباس های Levis، تا 30 درصد تخفیف برای لباس های بیرونی Calvin Klein و تا 20 درصد تخفیف برای اجناس آدیداس و بسیاری از پیشنهادات دیگر وجود خواهد داشت.

برای محصولات زیبایی مارک هایی مانند OPI، Pureology، Redken، La Roche-Posay و موارد دیگر تا 40 درصد مقرون به صرفه تر خواهند بود. بعضی از لوازم مو، مسواک برقی، عطرها و لوازم آرایشی از جمله لورآل پاریس و سالی هانسن و غیره نیز تخفیف خواهند داشت.

معاملات آدینه سیاه در شرکت هایی مانند Canadian Tire، Best Buy Canada، Staples و بعضی دیگر آغاز شده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9992

به "جزئیات مربوط به رویداد آدینه سیاه آمازون کانادا به طور رسمی منتشر شده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزئیات مربوط به رویداد آدینه سیاه آمازون کانادا به طور رسمی منتشر شده است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مربوط به رویداد آدینه سیاه آمازون کانادا به طور رسمی منتشر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید