جزئیات توافق ازار با رئال مادرید اعلام شد، چلسی به 115 میلیون پوند رضایت داد

به گزارش مجله سایه، یک نشریه انگلیسی جزئیات توافقی که منجر به انتقال ستاره بلژیکی آبی پوشان لندن به سانتیاگو برنابئو می گردد را فاش نموده است.

جزئیات توافق ازار با رئال مادرید اعلام شد، چلسی به 115 میلیون پوند رضایت داد

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه دیلی میل انگلیس نوشته است که باشگاه چلسی سرانجام به فروش ادن ازار به رئال مادرید رضایت داده و قرار است برای فروش ستاره بلژیکی اش که یک سال دیگر از قرارداد او مانده، 115 میلیون پوند از طرف اسپانیایی بگیرد.

این نشریه همچنین نوشته که رئال مادرید هم به ازار وعده داده که به او هفته ای 400 هزار پوند حقوق بپردازد و به این ترتیب همه چیز برای انتقال او به مادرید در بازار جابجایی تابستانی سال جاری هموار شده است.

بحث انتقال ازار به رئال مادرید از سال ها پیش مطرح بوده اما این اتفاق هرگز رخ نداد. با این حال با توجه به نزدیک شدن بازیکن به سرانجام قراردادش و خودداری او از تمدید آن، چلسی برای جلوگیری از تبدیل شدن این ستاره بلژیکی به عنوان آزاد، مجبور است که با انتقال او موافقت کند.

ازار 28 ساله پیش از این به علاقه اش به زیدان اعتراف نموده بود و انتظار می رود که او با رفتن به سانتیاگو برنابئو به محور اصلی تاکتیکی های سرمربی فرانسوی کهکشانی ها تبدیل گردد. همچنین اخیراً فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید درباره ازار به نشریه سان گفت: ما داریم روی پروژه ای کار می کنیم که باعث گردد طرفداران مان دوباره رؤیاپردازی نمایند وانگیزه و اشتیاق به تیم برگردد. من یک رؤیا دارم و آن این است که ازار سال جاری به رئال بیاید. می خواهیم سال جاری تیمی خوب بسازیم. من واقعاً دوست دارم که او به رئال بیاید و امیدوارم که این اتفاق همین سال جاری رخ دهد. او یکی از فوتبالیست های بزرگ است. ما سال گذشته هم او را می خواستیم اما سال جاری فقط یک سال از قرارداد او با چلسی مانده و جذب کردنش آسان تر است.

گویا رقم پایه پیشنهاد رئال مادرید به چلسی 100 میلیون پوند است که 15 میلیون پوند دیگر هم به عنوان پاداش به آن اضافه می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 351

به "جزئیات توافق ازار با رئال مادرید اعلام شد، چلسی به 115 میلیون پوند رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات توافق ازار با رئال مادرید اعلام شد، چلسی به 115 میلیون پوند رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید