جاذبه های بانکوک

به گزارش مجله سایه، قدم زدن در کوچه ها و خیابان های بانکوک می تواند ماجراهای بی نظیری را برایتان رقم بزند . علاقه مندان به تایلند واقعی و تاریخ آن از دیدن این شهر شگفت زده خواهند شد . مسافرانی که برای اولین بار به بانکوک سفر می نمایند ، ابتدا با شهر مدرن و پر زرق و برق موجه می شوند ولی در عین حال در خیابان های و دیدن گنجینه های تاریخی آن خشنود می شوند . در اینجا با مهمترین جاذبه های بانکوک آشنا خواهید شد . با ما همراه باشید .

جاذبه های بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

جاذبه های بانکوک

آنچه که بانکوک در موزه ها ندارد ، در معابد پرشکوه آن را می سازد . بانکوک معابد بسیار باشکوهی دارد که در گوشه گوشه آن میتوانید فرهنگ و تاریخ بانکوک را ببینید . معابد روحانی و تاریخی بودایی از جمله معابد باستانی وات پو و وات آرون از مهمترین جاذبه های بانکوک به شمار می روند .

چیزهای زیادی در بانکوک برای ماجراجویی وجود دارد . کاخ بزرگ و پارک لومفینی نیز از جمله مکان های دیدنی بانکوک هستند که دیدن آن ارزش زیادی دارند . کاخ بزرگ نماد فرهنگ قرون وسطایی است که در منطقه قدیمی بانکوک واقع شده است .

بازار آخر هفته چاتوچاک را به هیچ عنوان از دست ندهید . این بازار یکی از بزرگترین بازارهای دنیا است که در آنجا می توانید انواع طلا و جواهر ، لباس ، کفش های ورزشی و هر آنچه را که تصور می کنید ، را بخرید .

اگر ترافیک ، گرما و یا هرج و مرج در شهر شما را خسته کرد ، با 9 دلار برای یک ساعت ماساژ ، خستگی های خود را از تن به در کنید . ماساژ تایلندی یکی از جاذبه های اصلی بانکوک است . در سفر به بانکوک این نوع ماساژ را از دست ندهید .

از دیگر جاهای دیدنی بانکوک می توان به شهر سوخته آیوتایا بانکوک ، ساخومویت بانکوک ، رز گاردن بانکوک ، رودخانه کوای بانکوک ، دنیای وحش سافاری بانکوک ، و مزرعه تمساح بانکوک اشاره نمود .

منبع: لذت سفر
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 436

به "جاذبه های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید