شرح آبفا در مورد دلیل قطعی آب در اهواز

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به قطعی آب اهواز، گفت: خطوط شبکه آب اهواز فرسوده هستند و باید بازسازی شوند.

شرح آبفا در مورد دلیل قطعی آب در اهواز

محمدرضا کرمی نژاد در مورد قطعی آب اهواز و بعلاوه تحت تاثیر قرار گرفتن کیفیت آب، اظهار کرد: در پی توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب اهواز، در تقاطع خیابان انقلاب و شیخ بهایی با خط انتقال آب شرب 600 میلیمتری برخورد کردیم. بنابراین قطعا این لوله باید تعمیر می شد اما با حداقل کم آبی یا بی آبی.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: این لوله کاملا پوسیده بود و سال ها است که حدود 300 لیتر بر ثانیه آب از آن خارج می گردد. این لوله جهت فاضلاب را هم کاملا بسته بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در طول سه چهار شبانه روز گذشته همکاران کوشش کردند تا شاید بتوانند خط را بی آب نمایند که از بامداد (2 آذرماه) به علت بی آب نشدن خط، ناچار به خارج کردن تصفیه خانه از مدار شدند.

کرمی نژاد ادامه داد: در پی این عملیات حدود سه چهار ساعت بعد منطقه بی آب و خط آب نو نصب شد.

وی با بیان اینکه خطوط شبکه آب اهواز فرسوده هستند و باید بازسازی شوند، اعلام کرد: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب برنامه داریم. کار اصلاح شبکه فاضلاب شروع شده است تا کمی پیش برود؛ اصلاح شبکه آب، احداث تصفیه خانه نو و بازسازی تصفیه خانه های فعلی انجام خواهد شد.

کرمی نژاد که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، عنوان نمود: در حال حاضر بازسازی شبکه آب و فاضلاب در حال اجرا است اما اولویت نخست با شبکه فاضلاب است. در اولویت بعدی شبکه آب اهواز را به صورت کامل بازسازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9910

به "شرح آبفا در مورد دلیل قطعی آب در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح آبفا در مورد دلیل قطعی آب در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید