توسعه گردشگری مذهبی در جاده کرج چالوس در دستور کار نهاده شد

به گزارش مجله سایه، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، توسعه گردشگری مذهبی در جاده کرج چالوس در دستور کار نهاده شد.

توسعه گردشگری مذهبی در جاده کرج چالوس در دستور کار نهاده شد

مرتضی نیکرو گفت: براین اساس نشستی با حضور دهیار روستای تکیه سپهسالار در محل معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار و توافقاتی حاصل شد.

معاون گردشگری البرز گفت:با توجه به موقعیت جغرافیایی و مناسب روستا واقع در جاده کرج - چالوس و وجود بقعه متبرک امامزاده ابراهیم (ع) سالانه پذیرای گردشگران و زائران بسیاری از نقاط مختلف کشور است.

وی اضافه نمود: بر این اساس در سالهای گذشته به همت شورای اسلامی و دهیاری روستا برای رفاه حال مسافران عبوری با همکاری نهادهای مربوطه اقداماتی در مورد دیوارکشی و احداث پارکینگ صورت گرفته است.

وی بیان داشت: عدم وجود سرویس بهداشتی مناسب در نقاط گردشگری روستا از جمله عمده معضلاتی است که مسائل عدیده ای را برای اهالی، زائران و گردشگران ایجاد کرد و همین امر زمینه لازم به منظور رفاه حال مسافران، جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی، رودخانه، آب شرب مصرفی را فراهم می نماید.

نیکرو گفت: مقرر شد بازدید میدانی و جلسات مشترک ویژه ای به منظور تأمین و تخصیص اعتبارات مورد احتیاج برای طراحی و ساخت سرویس بهداشتی با همراهی شورای اسلامی و دهیاری روستای سپهسالار برگزار گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9062

به "توسعه گردشگری مذهبی در جاده کرج چالوس در دستور کار نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری مذهبی در جاده کرج چالوس در دستور کار نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید