تور کشتی کروز، 10 سرگرمی که نباید از دست داد

به گزارش مجله سایه، بدون شک یکی از دلایل انتخاب تور کشتی کروز تفریحات هیجان انگیز این کشتی است که در کنار امکانات رفاهی که در اختیار مسافران قرار می گیرد تجربه ای بی نظیر را برای آنان رقم می زند؛ در یک سفر دریایی، دور از همه مشغله ها و دغدغه های روزمره تنها می توان به تفریح و استراحت پرداخت و شاید تنها دغدغه مسافران استفاده بهتر از تفریحات کشتی کروز و فرصت فراهم شده برایشان باشد. در این سفرها امکانات و تفریجات به حدی متنوع است که همه سلیقه ها را راضی می نماید و مسلما انتخاب کردن از بین آنها تا حدودی سخت است. در این نوشته سراغ بعضی از موارد و تفریحات لذت بخشی می رویم که جز سرگرمی های کشتی کروز است که در سفر با کشتی کروز نباید از دست دهید.

تور کشتی کروز، 10 سرگرمی که نباید از دست داد

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

نوشیدنی های متنوع

همه از نوشیدنی های رایگان کشتی کروز استقبال می نمایند؛ نوشیدنی های کافه های لوکس که نه تنها ظاهری جذاب و کاملا مشتری پسند دارد بلکه در طعم هایی متفاوت و خوشمزه هر مسافری را برای بار دوم و سوم هم به سوی خود می کشاند.

رستوران های لوکس

بسیاری از مسافران بیشتر وقت خود را در رستوران های لوکس و غذاهای متنوع شان می گذرانند؛ رستوران هایی لوکس با غذاهای وسوسه نماینده که نمی توان از امتحان کردن غذاهای آنها صرف نظر کرد و گاهی هم پرداخت هزینه اضافی برای غذاهای آنها کاملا با رضایت انجام می گردد.

استفاده از اینترنت

گشت وگذار در اینترنت و ارتباط با دوستان از این طریق به خصوص وقتی در سفری چند روزه در کشتی کروز هستید بیش از پیش اهمیت پیدا می نماید. همه افراد عادت به اشتراک گذاری عکس هایشان دارند و این موضوع در سفر بسیار جذاب تر است. بعضی خطوط کشتی کروز اخیرا وای فای رایگان به کاربران ارائه می دهند و بعضی دیگر نیز زمان محدودی به طور رایگان به کاربران می دهند. اگر شما هم اهل اینترنت گردی هستید و کشتی کروز انتخابی تان اینترنت رایگان ندارد، می توانید برای استفاده از اینترنت هزینه اضافی بپردازید.

نمایش ها

همه کشتی ها در طول سفر شوهای رایگان شبانه دارند؛ نمایش هایی بسیار سرگرم نماینده با اجرای موسیقی های معروف که دل پهنای بیکران اقیانوس لذت بخش تر از همواره است.

اسکای دایوینگ

بعضی از کشتی های کروز شبیه ساز اسکای دایوینگ دارند. با این شبیه ساز می توانید خود را در حالی که از ارتفاعی بلند در حال سقوط آزاد هستید، حس کنید؛ تجربه ای کاملا متفاوت بدون پرش از ارتفاع بلند که رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد و هر چند بار که بخواهند می توانند آن را امتحان نمایند.

طناب های تعادلی

ازین طناب ها تقریبا همه جا دیده می گردد اما تفاوت اصلی طناب های تعادلی در کشتی کروز به خاطر ارتفاع آن است؛ حرکت روی طناب ها در بالاترین بخش کشتی کروز و روی اقیانوس شهامت زیادی می خواهد، حتی اگر ترس از ارتفاع نداشته باشید و هرچقدر هم که مطمئن باشید خبری از افتادن نیست باز هم راه رفتن روی آنها کار ساده ای نیست.

بیشتر بخوانید

کارهایی که روز اول سفر نباید انجام داد

وسایل ضروری سفر در تور کشتی کروز

سونا و حمام بخار

در کنار همه پیشنهادات هیجان انگیز خوردنی و نوشیدنی، در کشتی کروز شما فرصتی برای سم زدایی به وسیله سونا و حمام بخار هم دارید. البته گاهی برای استفاده از سونا و حمام بخار باید هزینه اسپا و ماساژ را بپردازید.

حمام آفتاب

فرصت چند روزه سفر با کشتی در دل اقیانوس زمان مناسبی است که روی تخت های مخصوص در عرشه کشتی استراحت کنید و حمام آفتاب بگیرید. بعضی کشتی ها روی اتاق های لوکس شان جایگاه های تابی شکل هم به مسافران ارائه می دهند.

موسیقی زنده

اجرای موسیقی توسط خواننده های معروف یکی از جذابیت های سفرهای دریایی در کشتی های کروز است؛ برنامه های متعددی که بالاخره یکی از آنها با سلیقه شما سازگار خواهد بود. شاید این خواننده ها هیچ وقت گذرشان به کشورهایی که شما به آنها سر می زنید نیفتد پس کشتی کروز فرصت خوبی برای استفاده از این موزیک هاست.

غروب خورشید

تماشای صحنه زیبای غروب خورشید روی اقیانوس بسیار دل انگیز است؛ صحنه ای که عکس های آن هم زیباست چه برسد به اینکه سر فرصت غروب را به طور کامل تماشا کنید.

تور کشتی کروز، توصیه هایی برای روز اول سفر

چه کارهایی را در تور کشتی کروز نباید انجام داد

منبع: فلای تودی
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 347

به "تور کشتی کروز، 10 سرگرمی که نباید از دست داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور کشتی کروز، 10 سرگرمی که نباید از دست داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کشتی کروز، 10 سرگرمی که نباید از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید