تورهای مجازی گردشگری سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

به گزارش مجله سایه، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: گردشگری مجازی به توسعه گردشگری حقیقی کمک می کند.

تورهای مجازی گردشگری سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

مجتبی میرحسینی (معاون گردشگری سیستان و بلوچستان) با اشاره به شرایط حساس موجود و شیوع گسترده بیماری کرونا، گردشگری مجازی را تجربه ای نو در سایه کرونا دانست و اظهار کرد: به منظور جلوگیری از سفرهای تفریحی و غیرضروری پویشی با عنوان سفر در خانه شکل گرفت، سایتی باهدف معرفی پیشینه تاریخی، آثار باستانی و جاذبه های گردشگری در مدت زمانی که مردم باید در خانه بمانند راه اندازی شد.

او بیان نمود: برگزاری نمایشگاه مجازی گردشگری سیستان و بلوچستان درواقع امکان بازدید از آثار و جاذبه های شاخص استان را فراهم کرده و مردم با مراجعه به سایت www.sbtourism.ir می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: درواقع در شرایط جدید، فرصت معرفی استان بیش از گذشته فراهم شده و با تولید محتوای موردنیاز، امیدواریم در آینده ای نزدیک به توسعه گردشگری حقیقی منجر شود.

او بیان نمود: تورهای مجازی نه تنها در ترغیب افراد به دیدن یک مکان مؤثر هستند، بلکه در کمک به برنامه ریزی برای انجام کارها و چگونگی انجام آن ها در مکان موردنظر نیز می توانند پیروز عمل می کنند.

میرحسینی با اشاره به اینکه گردشگری مجازی فرصت تجربه سریع سفرهایی را می دهد که رفتن به آن هفته ها و ماه ها طول می کشد، گفت: صرفه جویی در هزینه و وقت و سادگی استفاده از نقاط مثبت گردشگری مجازی است.

منبع: ایلنا

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: چمدان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3259

به "تورهای مجازی گردشگری سیستان و بلوچستان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای مجازی گردشگری سیستان و بلوچستان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید