تلویزیون 55 اینچی و 4K وان پلاس با حاشیه بسیار باریک و هشت بلندگوی داخلی معرفی گردید

به گزارش مجله سایه، انتها وان پلاس در مراسم معرفی محصولات جدیدش در هند؛ از اولین تلویزیون هوشمند خود به نام OnePlus TV رونمایی کرد.

تلویزیون 55 اینچی و 4K وان پلاس با حاشیه بسیار باریک و هشت بلندگوی داخلی معرفی گردید

در هفته های اخیر، شایعات زیادی درباره این تلویزیون مطرح و ویژگی هایی عجیب و غریب برایش نام برده شده بود. اولین تلویزیون وان پلاس در اندازه 55 اینچی و پنل QLED از نوع 4K است.

وان پلاس این تلویزیون را بسیار ساده و بدون هیچ گونه المان اضافه ای طراحی نموده است. وان پلاس تی وی از کمترین حاشیه در لبه ها برخوردار است تا تقریبا یک تلویزیون بدون حاشیه نام گذاری گردد.

مهم ترین ویژگی وان پلاس تی وی، سیستم صوتی 50 واتی آن است. این سیستم صوتی از هشت بلندگو استفاده می نماید که در بخش پایینی تلویزیون قرار گرفتند و مجهز به فناوری دالبی اتمس هستند.

تلویزیون جدید وان پلاس مجهز به ارتباطات وای فای، بلوتوث 5، چهار درگاه HDMI 2.0 و فناوری های دالبی ویژن و +HDR10 است. این تلویزیون به آخرین نسخه اندروید تی وی مجهز شده است تا به نوعی اولین استودیوی گوگل نام گذاری گردد.

استودیوی گوگل در وان پلاس تی وی

گفته می گردد این تلویزیون را می توان به طور کامل توسط یک گوشی اندرویدی کنترل کرد؛ البته برای آن یک کنترلر راه دور مجزا نیز عرضه شده است. از فرامین صوتی الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می نماید و سازگاری کامل میان اندروید گوشی و اندروید تی وی برقرار است.

مثلا هنگامی که شما در حال صحبت کردن با گوشی اندرویدی هستید؛ صدای تلویزیون به طور اتوماتیک کاهش پیدا خواهد نمود تا مزاحم تماس و مکالمه شما نگردد. همین طور، اپلیکیشن OnePlus Connect امکان وارد کردن متن و سوییچ میان اپ های تلویزیون و گوشی را فراهم می نماید.

به گفته وان پلاس، این تلویزیون در دو نسخه معمولی (OnePlus TV Q1) با قیمت 69 هزار روپیه (معادل 985 دلار) و پرو (Q1 Pro) با قیمت 99 هزار روپیه (معادل 1400 دلار) روانه بازار می گردد؛ البته ابتدا در کشور هند و بعد در کشورهای اروپایی، امریکای شمالی و چین.

گفته می گردد مدل پرو دارای بلندگوی 50 واتی هشت کاناله است و به همین دلیل هم گران تر به فروش می ٰرسد. به طور کلی، انتظار داشتیم این تلویزیون با ویژگی های منحصربه فرد بیشتری معرفی گردد؛ اگرچه گفته می گردد هنوز بعضی از ویژگی های این تلویزیون معرفی نشده اند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 775

به "تلویزیون 55 اینچی و 4K وان پلاس با حاشیه بسیار باریک و هشت بلندگوی داخلی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون 55 اینچی و 4K وان پلاس با حاشیه بسیار باریک و هشت بلندگوی داخلی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید