تلویزیون اپل رونمایی شد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شب گذشته اپل از تلویزیون خود به نام Apple TV 4K رونمایی کرد.

تلویزیون اپل رونمایی شد

این دستگاه جدید مجهز به تراشه A10X Fusion است که در آیپد پرو به کار رفته است. علاوه بر آن قابلیت های HDR به آن یاری نموده تا رنگ ها را درخشان تر و جزییات را دقیق تر نشان دهد.

این دستگاه با قیمت 179 دلار برای 32 گیگابایت و 199 دلار برای 64 گیگابایت عرضه می گردد. اپل تی وی جدید محتویات آیتونز و دیگر خدمات پخش را با کیفیت 4K HDR نمایش می دهد.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی این شرکت هنگام رونمایی از تلویزیون جدید گفت: چند فناوری نوین صنعت تلویزیون را تغییر داده اند. اما کنون ما در آستانه مشاهده تغییری بزرگتر هستیم.

کاربران آیتونز که اپل تی وی جدید را بخرند، به طور اتوماتیک بخش های ارتقا یافته را دریافت می نمایند بنابراین مخزن HD فعلی دستگاه به 4K HDR تبدیل می گردد.

دستگاه مذکور از فناوری های دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می نماید. کاربران همچنین می توانند تصاویر و ویدئوها را به دستگاه جدید منتقل نمایند. همچنین با استفاده از ایرپلی می توان فیلم های سینمایی، برنامه های تلویزیونی و تصاویر را به دستگاه انتقال داد.

در کنار این موارد کاربران می توانند به طور صوتی تلویزیون را کنترل نمایند زیرا سیری در این دستگاه نیز فعال شده است. همچنین تلویزیون اپل دارای اپلیکیشن مخصوص خود است و بیش از 60 خدمت را پشتیبانی می نماید.

اپلیکیشن تلویزیون از ماه آینده در آمریکا، کانادا و استرالیا عرضه می گردد.

درحال حاضر اپل مشغول مذاکره با استودیوهای فیلمسازی بزرگ است تا فیلم های 4K را در آیتونز عرضه نمایند.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1099

به "تلویزیون اپل رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون اپل رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید