تجهیز و راه اندازی 15 ساختمان ورزش روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش مجله سایه، سیستان و بلوچستان رئیس هیات ورزش روستایی وبازی های بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان گفت: 15 خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر 230 میلیون تومان تجهیز و راه اندازی شد.

تجهیز و راه اندازی 15 ساختمان ورزش روستایی در سیستان وبلوچستان

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمد امیربراهویی در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: ایجاد و راه اندازی خانه های ورزشی در سطح استان یکی از طرح های پیروز دولت در توسعه ورزش همگانی، سلامت جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی در سطح روستاها بوده است.

وی بیان داشت: با ارسال تجهیزات 15 خانه ورزش روستایی جدید به روستاهای سطح استان تعداد خانه های ورزش روستایی در سطح استان به 257 خانه ورزش روستایی رسید.

رییس هیات ورزش روستایی وبازی های بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان هدف از تجهیز و راه اندازی این خانه های ورزشی را ایجاد قطب های ورزش روستایی، شور و نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان نمود.

براهویی با تاکید بر کاهش آسیب های اجتماعی در سطح روستاها اظهارداشت: راه اندازی و تجهیز خانه های ورزش روستایی در روستاهای سطح استان توانسته تاثیرات مثبتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، در این مناطق داشته باشد.

رئیس هیات بازی های بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه گفت: امیدواریم با ادامه اجرای این طرح بتوان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان روستایی و همچنین سبب شور و نشاط و افزایش سلامت جسم، روح و روان مردم این مناطق باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3327

به "تجهیز و راه اندازی 15 ساختمان ورزش روستایی در سیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز و راه اندازی 15 ساختمان ورزش روستایی در سیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید