تجهیزات پزشکی ایران به اروپا صادر می گردد

به گزارش مجله سایه، رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به پتانسیل مناسب فراوری تجهیزات پزشکی در کشور گفت: فراوریات داخلی این حوزه به کشور های اروپایی نیز صادر می گردد.

تجهیزات پزشکی ایران به اروپا صادر می گردد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ مراسم امضای تفاهمنامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد کیش با حضور رئیس سازمان غذا و دارو و مدیرعامل منطقه آزاد کیش برگزار گردید.

دکتر محمدرضا شانه ساز، رئیس این سازمان در این مراسم گفت: پتانسیل خوبی در حوزه دارو در جزیره کیش وجود دارد و در حوزه فراوری و توریسم سلامت می توان از ظرفیت های این جزیره استفاده کرد.

وی اضافه کرد: اگر سال های قبل از ظرفیت ها استفاه می شد امروز شاهد پیشرفت های بیشتری در این حوزه بودیم، در حوزه کالا های سلامت محور از سال های قبل از انقلاب تمرکز در نقاط مرکزی بود و زمان آن رسیده که از فرصت ها استفاده کنیم و از ظرفیت مناطق آزاد و مرزی به نحو احسن استفاده کنیم.

شانه ساز با اشاره به اینکه در حوزه تجهیزات پزشکی ظرفیت و پتاسیل مناسبی داریم، عنوان نمود: فراوریات داخلی این حوزه به کشور های اروپایی نیز صادر می گردد. بعضی شرکت ها در این حوزه محصولات خود را به اروپا صادر می نمایند که اگر آن ها از ظرفیت جزیره کیش مطلع شوند می توان در راستای اهداف کلان از این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی گفت: سربازان سلامت علی رغم تحریم ها، در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند و امیدواریم از ظرفیت فراوری داخل برای جنگ در این جبهه استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4636

به "تجهیزات پزشکی ایران به اروپا صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات پزشکی ایران به اروپا صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید