تاکید رحمانی موحد بر تقویت و توسعه همکاری های فرهنگی میان ایران و ژاپن

به گزارش مجله سایه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در توکیو تاکید نمود: انجمن های فرهنگی هنری نقش بسزایی در تقویت و توسعه ارتباطات مردمی دارند و می توانند در زمینه های دیگر روابط بین کشورها تاثیرگذار باشند.

تاکید رحمانی موحد بر تقویت و توسعه همکاری های فرهنگی میان ایران و ژاپن

به گزارش خبرنگاران، مرتضی رحمانی موحد سفیر کشورمان در ژاپن با ماسا آکی کاندا رئیس و جمعی از اعضای انجمن دوستی توکایی- ایران دیدار و گفت وگو کرد.

در این ملاقات سفیر کشورمان از کوشش های ارزنده ماسا آکی کاندا رئیس و اعضاء انجمن دوستی توکایی- ایران برای شناسایی و معرفی فرهنگ و هنر ایران در این کشور تشکر کرد و اشتراکات فرهنگی را باعث توسعه و تحکیم روابط بین دوکشور اعلام نمود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در توکیو نقش مقامات، محققین و پژوهشگران فرهنگی و هنری را برای برقراری تعاملات دوستانه بین کشورها و ملت ها بسیار موثر و سازنده توصیف کرد و با اشاره به نزدیک شدن به نودمین سالگرد روابط دیپلماتیک بین دو کشور اظهار امیدواری کرد با کوشش مضاعف انجمن های فرهنگی و هنری شاهد شروع فصل جدیدی از روابط دو جانبه و افزایش ارتباطات مردمی بین ایران و ژاپن باشیم.

همچنین ماسا آکی کاندا رئیس و تعدادی از اعضای انجمن دوستی توکایی- ایران در این ملاقات به اشتراکات فرهنگی بین ایران و ژاپن اشاره کردند و فعالیت های این انجمن را طی سال های اخیر تشریح کردند.

ماسا آکی کاندا با اشاره به نودمین سالگرد روابط بین ایران و ژاپن از سفیر کشورمان برای سفر به شهر ناگویا و بازدید از آثار هنرمندان ایران و ژاپن دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 118

به "تاکید رحمانی موحد بر تقویت و توسعه همکاری های فرهنگی میان ایران و ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید رحمانی موحد بر تقویت و توسعه همکاری های فرهنگی میان ایران و ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید