سفر به آمریکا: بدترین مقاصد و فرودگاه های آمریکا از نظر خلبان ها

به گزارش مجله سایه، اگر فکر می کنید امروزه از سفرهای هوایی ناراضی هستید، ببینید خلبانان و خدمه پرواز که هر روزه با تاخیرهای طولانی و مسافران بدقلق و پرتوقع روبرو هستند، چه می کشند! از یکی از خلبانان آمریکایی که 19 سال سابقه کار داشت، پرسیده شد که از پرواز به کدامین مقاصد نفرت دارد، کدام یک بی ادب ترین مسافران را دارند و در پرواز به کدام مقصد ترجیح می دهد شکنجه اش دهند اما در محل کارش نباشد! در این مقاله پاسخ های این خلبان را باهم مرور می کنیم:

سفر به آمریکا: بدترین مقاصد و فرودگاه های آمریکا از نظر خلبان ها

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

1. فرودگاه بین المللی لیبرتی نیوآرک (EWR)

پرواز به فرودگاه های نیویورک به دلیل تاخیرهای زیاد و ترافیک هوایی، نفرت انگیز و اوج بدبختی است! سه فرودگاه منطقه Tri-State حجم عظیمی از هواپیماها را پذیرا هستند. برای این خلبان فرودگاه های JFK ،LaGuardia و Newark (نیوآرک) جزو بدترین فرودگاه ها هستند. حتی در یک روز آفتابی خوب هم باید 2 ساعت در ترافیک هوایی برای بلند شدن هواپیما منتظر بمانید. همه کسانی که از از سواحل شرقی می آیند، از باندهای مشترک به مقاصد مختلف پرواز می نمایند و این امر باعث به وجود آمدن ترافیک می گردد. همیشه این شرایط وجود دارد و با قوانین جدیدی که وضع شده، مسافران نباید بیشتر از 3 ساعت داخل هواپیما منتظر بمانند و هواپیمایی ها اگر بدانند که این تاخیر بیش از 2 ساعت طول می کشد، مسافران را سوار هواپیما نمی نمایند. این شرایط را می توان هم ترافیک هوایی نامید و هم ترافیک زمینی چون تعداد زیادی هواپیما هم روی زمین منتظر هستند هم در هوا! فرودگاه نیوآرک اصلا گنجایش چنین حجمی از پروازها را ندارد! شاید هیچ فرودگاهی در دنیا چنین ظرفیتی نداشته باشد! پرواز به این فرودگاه برای خلبان ها مثل مبتلا شدن به طاعون است! به همین علت تمام خلبان ها از رفتن به این فرودگاه (در حد امکان) اجتناب می نمایند!

2. فرودگاه بین المللی اورلاندو (MCO)

پرواز در هواپیمایی پر از بچه مثل کابوس است! تقریبا اغلب پروازها به اورلاندو چنین کابوسی را در پی دارند! مهم نیست که پروازها از کدام مبدا به اینجا می آیند؛ همه پروازها مملو از بچه ها پرجنب و جوش هستند چون مقصد آن ها دیزنی ورلد است! همه بچه ها به دلیل این که می خواهند به این پارک تفریحی بفرایند، بسیار هیجان زده هستند، کتاب های رنگ آمیزی با شخصیت های کارتونی دارند و چیزی که شما درباره ی آن ها می فهمید این است که روی دیوارهای هواپیما نقاشی می کشند! اما والدین این بچه ها در قبال کارهای آن ها چه می نمایند؟ آن ها فقط به بچه ها اجازه می دهند هر کاری دوست دارند در هواپیما انجام دهند! والدین می گویند فرزندشان فقط از رفتن به دیزنی پارک هیجان زده هستند! این رفتارها نفرت انگیز است! برخی از رفتارهای والدین بدتر از کارهای بچه ها است! آن ها به بچه ها بیش از اندازه تنقلات می خورانند و به این نکته توجه نمی نمایند که بچه باید 3 ساعت در هواپیما بنشیند! بچه ها مدام به جایگاه جلوی خود می کوبند، سینی های مقابل خود را محکم می کشند و به طور مکرر دکمه تماس سرویس را فشار می دهند؛ مهمانداران این مسائل را بیان نموده اند. این رفتارها اصلا برای مهمانداران جالب نیست! برخی اوقات خود خلبان ها هم مجبور می شوند با پروازهای دیگر برگردند و خود را در یک جایگاه، میان 2 بچه می بینند! شاید این سفر یکی از بدترین سفرهایی باشد که می توان تجربه کرد!

3. فرودگاه شارلوت داگلاس (CLT)

این فرودگاه نیز از جمله فرودگاه هایی است که ترافیک سنگینی دارد، به خصوص در بعدازظهرها. خلبان ها ترجیح می دهند در حد امکان از فرود در این فرودگاه اجتناب نمایند! این فرودگاه بزرگترین مرکز هوایی US Airways است و تمامی فرودگاه ها که مرکز هستند، همیشه با تاخیرهای زیادی در پروازهایشان روبرو می شوند! اما فرودگاه شارلوت از جمله فرودگاه هایی است که همیشه و بدون استثنا (حتی در بهترین شرایط آب و هوایی) پروازهایشان تاخیر دارد.

4. فرودگاه بین المللی پالم بیچ (PBI)

فرودگاه پالم بیچ غربی پر از مسافران حق به جانب است! در این فرودگاه مسافرهایی وجود دارند که ادعا می نمایند نمی توانند راه بفرایند و از هر 100 مسافر، 25 مسافر تقاضای ویلچر می نمایند و بسیاری از آن ها دقیقا زمانی که هواپیما به زمین می نشیند، بلند می شوند و راه می فرایند! این مسافران به شکل غیرقابل باوری پرتوقع هستند؛ آن ها از مهمانداران تقاضای نوشابه می نمایند و بلافاصله بعد از دریافت آن، نوشابه را در کیف خود گذاشته و دوباره یک نوشابه دیگر می خواهند! آن ها هواپیما را با کیفی پر از نوشیدنی و خوراکی ترک می نمایند! و اگر سفارش آن ها کمی با تاخیر روبرو گردد، نظرات گستاخانه ای نثار مهمانداران می نمایند! آن ها انتظار دارند همه چیز، بدون در نظر دریافت مسائلی که ممکن است پیش بیاید، سر وقت آماده باشد. این خلبان می گوید زمانی که یکی از پروازهای آن ها به این مقصد تاخیر داشت، در پرواز بازگشت، زمانی که از میان مسافران به سمت کابین خلبان می رفتند یکی از مسافران با طعنه و کنایه به آن ها گفت:

خوشحالم که توانستید به ما ملحق شوید!

برخی از رفتارهای مسافران این فرودگاه واقعا غیرقابل تحمل است. خلبان ها می گویند که در این پروازها در کابین خلبان را می بندند تا مجبور نشوند با هیچ یک از مسافران روبرو شوند و فقط در را به روی مهمانداران باز می نمایند که از بی ادبی مسافران خشمگین هستند! چنین اتفاقاتی به طور متوسط در 80 درصد پروازهای این فرودگاه اتفاق می افتد.

5. فرودگاه بین المللی هارتسفیلد جکسون آتلانتا (ATL)

آتلانتا یکی دیگر از فرودگاه هایی است که پروازهای آن با تاخیر زیاد انجام می گیرد اما مسائل دیگری نیز گریبان گیر این فرودگاه است. ترمینال های این فرودگاه از سال 1950 به این شکل است و اندکی تنگ و کوچک هستند و جای کافی برای رفت و آمد و حرکت مردم وجود ندارد. به نظر می رسد این ترمینال ها به روز رسانی نشده اند. شاید اگر بخواهیم ترمینال فرودگاه های دیگر مانند JFK را هتل 5 ستاره در نظر بگیریم، ترمینال فرودگاه آتلانتا مثل مسافرخانه های ارزان قیمت به چشم خواهد آمد! تاخیرهای زیاد این فرودگاه نیز یک تجربه سفر بسیار بدی را برای شما رقم می زند! برخی فرودگاه های شلوغ هستند که همه چیز آنجا به شکل مطلوبی پیش می رود، اما آتلانتا جوی متشنجی دارد! این فرودگاه یکی از پرترافیک ترین فرودگاه های دنیا است و حتی در بهترین شرایط جوی نیز باید انتظار تاخیر چند ساعته را داشته باشید!

منبع: کجارو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6484

به "سفر به آمریکا: بدترین مقاصد و فرودگاه های آمریکا از نظر خلبان ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: بدترین مقاصد و فرودگاه های آمریکا از نظر خلبان ها" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: بدترین مقاصد و فرودگاه های آمریکا از نظر خلبان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید