انتقاد علی اف از کوشش میانجیگران در خصوص قره باغ

به گزارش مجله سایه، الهام علی اف با انتقاد از میانجی گری های انجام شده در خصوص درگیری بر سر قره باغ آنها را بی نتیجه خواند.

انتقاد علی اف از کوشش میانجیگران در خصوص قره باغ

جهت دریافت خدمات ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از AZTV گزارش داد، الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان اظهار کرد که این کشور از نزدیک و با حساسیت زیادی اظهارات در دنیا در مورد درگیری در قره باغ را دنبال می نماید.

به گفته وی، برای مدت طولانی باکو نظاره گر کوشش برای کش دادن و منفعل کردن درگیری بوده است.

وی اضافه کرد: مردم ما با حساسیت زیادی واکنش دنیا پیرامون این درگیری را دنبال می نمایند. این قابل درک است. به مدت 30 سال، سرزمین های ما تحت اشغال بودند. کوشش های میانجیگران بین المللی نتیجه ای به بار نیاورد. ما شاهد کوشش برای کش دادن، غیرفعال کردن درگیری و تداوم اشغال بودیم. برای ماه گذشته، هر فکر و هر موقعیتی توسط مردم ما با حساسیت زیادی دنبال شده است.

پیش از این روسای جمهوری روسیه، فرانسه و ایالات متحده - کشورهای گروه مینسک - از طرفین درگیری در قره باغ خواسته بودند تا بلافاصله درگیری را متوقف نموده و بدون هیچ گونه شرطی آتش بس برقرار نمایند.

معاون فرمانده نیروهای منطقه خودمختار قره باغ آرتور سرکیسیان در درگیری های این منطقه کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، منبع نیروهای مسلح قره باغ در این خصوص خبر داد.

جزئیات بیشتری در مورد کشته شدن وی در دست نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5575

به "انتقاد علی اف از کوشش میانجیگران در خصوص قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد علی اف از کوشش میانجیگران در خصوص قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید