امیدوارم بیانیه ها تمام گردد، خیلی بد است که فقط نتیجه دیده گردد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی با حضور در نشست خبری آنلاین قبل از بازی سایپا و نساجی مازندران گفت: قبل از آغاز صحبت هایم درباره ملاقات فردا باید از مرحوم دهداری به عنوان یک مربی بااخلاق و شخصیتی که در کارش اصول داشت یاد کنم. امیدوارم این فرهنگ روزی در کشور ما از بین برود که یک نفر حتماً باید بمیرد تا آدم عظیمی گردد. باید قدر آدم های عظیم را در دوران زنده بودن شان بدانیم.

امیدوارم بیانیه ها تمام گردد، خیلی بد است که فقط نتیجه دیده گردد

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه نمود: به نظر من باید از صحبت های تکراری که هر هفته انجام می دهیم دست برداریم. نسل مربیان ما جوان شده اند و امیدوار بودیم مربیان جوان بتوانند تغییری ایجاد نمایند.

صادقی ادامه داد: باید از یکسری صحبت ها دست برداریم. متاسفانه ما جوان ها در همان جهت قبلی حرکت می کنیم. این خیلی بد است که در هفته دوم چنین چیزی به وجود می آید. خیلی بد است که پارسال کمیته اخلاق من را که سه دوره بازیکن اخلاق شدم بخواهد چون گفتم هرکس سرو صدایش بیشتر است مورد توجه قرار می گیرد. آنجا به آنها گفتم و اینجا هم می گویم باید از بین برود که شلوغ کاری ها نتیجه بگیرند.

سرمربی سایپا اضافه نمود: خیلی بد است که فقط نتیجه دیده گردد. ما پارسال نتیجه بدی داشتیم اما دستاورد بزرگی رقم زدیم. ما 15 بازیکن از رده های پایه وارد تیم کردیم. بازیکنانی که با رقم 20 30 میلیونی آمدند و پیشنهاد دو میلیاردی دارند. فکر می کنم خیلی ها مثل من دارند ناامید می شوند.

وی تاکید نمود: هرکس کارش را کند خبری از او نیست اما اگر جنجال کند رسانه ها سراغش می فرایند. بازیکن امید سایپا 13 بازی در لیگ برتر برای ما انجام داد اما کسی ندید.

صادقی یادآور شد: مدیران انتظار نتیجه دارند. الان در فوتبال پایه می گویند شماها باید قهرمان شوید. تیمی که قهرمان گردد اما بازیکن سازی نکند به چه دردی می خورد. باید کار ریشه ای کرد. امیدوارم بیانیه نویسی تمام گردد.

صادقی درباره عملکرد داوران گفت: وقتی پرداخت حرفه ای نیست. از داوری که 6 صبح اداره می رود و بعدازظهر به استادیوم می آید چه انتظاری می توان از او داشت. می توانستیم نهم شویم اما با اشتباهات داوری سیزدهم شدیم. داور باید برای هر بازی 4 میلیون بگیرد تا از او انتظار هم داشته باشیم.

سرمربی سایپا درباره بازی با نساجی گفت: هدفمان کسب سه امتیاز است. آنها تیم خیلی خوب و کادر فنی با انگیزه ای دارند. ما روز بازی رقیب هستیم و قبل و بعد از آن رفیق و دوستان خوب همدیگر هستیم. سایپا تماشاچی ندارد. باید برای بازیکنان انگیزه ایجاد کنیم تا سه امتیاز بگیریم. دنبال آینده سازی و کسب نتیجه هستیم. فکر می کنم فوتبال بهتری نسبت به گذشته بازی می کنیم.

وی اضافه نمود: می خواهم از روزبه شاه علیدوست یاد کنم. او از 82 برای سایپا بازی کرد و در این مدت، دو سال رفت ولی برگشت. سال جاری شرایط جوی شد که رفت اما او به عنوان یک بازیکن متعصب سایپا هست و امیدوارم به زودی بازگردد.

صادقی در انتها با گلایه بابت برگزاری بازی لیگ برتر در استادیوم دستگردی گفت: چطور می گردد فردا بازی داریم اما سه روز قبل تر در اختیار باشگاه دیگر قرار دادند. به ما گفتند سهیل مهدی از سازمان لیگ تاکید داشته که آنجا بازی کنیم. انتقادی به سازمان لیگ نداریم اما از مسئولان استادیوم گلایه دارم چون نتوانستیم آنجا تمرین تاکتیکی کنیم. باید مدیران استادیوم ها هم ورزشی باشند که درکی از این موضوعات داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6183

به "امیدوارم بیانیه ها تمام گردد، خیلی بد است که فقط نتیجه دیده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم بیانیه ها تمام گردد، خیلی بد است که فقط نتیجه دیده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید