تکمیل اکثریت طرح های ورزشی کردستان با تامین اعتبار سفر ریاست جمهوری

به گزارش مجله سایه، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت : 120 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به کردستان برای اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی استان اختصاص یافت که با این اعتتبار، 90 درصد طرح های ناتمام ورزشی استان به بهره برداری می رسند.

تکمیل اکثریت طرح های ورزشی کردستان با تامین اعتبار سفر ریاست جمهوری

حامد جولایی امروز در نشست صمیمی روسای هیات های ورزشی با استاندار کردستان در این نشست بر لزوم اجرای طرح های حوزه ورزش برای ارتقای سرانه فضای ورزشی استان تاکید و اظهارداشت: از سال 1393 تا به امروز 170 پروژه ورزشی در کردستان به بهره برداری رسیده که بیشتر این طرح ها، بزرگ و مهم بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به توانمندی ورزشکاران استان در میادین مختلف اشاره نمود و اضافه کرد: این استان سرشار از نبوغ و استعداد ورزشی است و سال جاری در المپیاد استعداد های برتر رتبه هشتم کشور را بدست آورده است.

او ضمن تقدیر از کوشش هیات های ورزشی و مربیان برای درخشش ورزشکاران در مسابقات ملی و بین المللی، ادامه داد: طی سه دوره گذشته (سال های 1397، 1400 و 1401)، کردستان در المپیاد استعداد های ورزش کشور، در بین 10 استان برتر جای داشته است.

جولایی یادآور شد: کردستان سال جاری در المپیاد استعداد های برتر هشت طلا، یک نقره 12 برنز در بخش مردان و چهار طلا، 2 نقره و چهار برنز را در بخش بانوان بدست آورده و با 30 امتیاز تا به امروز در جایگاه هشتم کشور قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در سطح قهرمانی نیازمند گام های بزرگی هستیم تا پس از قهرمانی ملی، بتوانیم در لیگ های کشوری حاضر شویم که این امر مستلزم جذب صنایع برای حمایت اقتصادی است، ولی این فرهنگ هنوز در استان جا نیفتاده است.

در این نشست، روسای هیات های ورزشی به بیان مسائل و خواسته های خود پرداختند و بر لزوم حمایت بیشتر دستگاه ها به ویژه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان تاکید کردند.

لازم به ذکر است؛ در خاتمه جلسه با هیات های ورزشی استاندار کردستان از واحد های مختلف دستگاه ورزش و جوانان کردستان بازدید و با پرسنل این اداره کل مصاحبه کرد.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 13196

به "تکمیل اکثریت طرح های ورزشی کردستان با تامین اعتبار سفر ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل اکثریت طرح های ورزشی کردستان با تامین اعتبار سفر ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید