افزایش شمار تلفات کرونا در برزیل و مکزیک

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در دنیا را اعلام می نماید به نقل از وزارت بهداشت برزیل اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 904 تن دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کووید -19 جان باختند؛ بدین ترتیب شمار قربانیان کرونا در برزیل به 36 هزار و 44 نفر افزایش یافته است.

افزایش شمار تلفات کرونا در برزیل و مکزیک

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

وزارت بهداشت برزیل در بیانیه صادره خود در این خصوص می افزاید: همچنین با شناسایی 2 هزار و 997 مورد جدید، شمار مبتلایان هم به 676 هزار و 494 نفر رسیده است.

بر اساس آخرین داده های پایگاه اطلاعاتی ارزیابی های دنیای وبگاه وُرلد میترز، برزیل به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا بعد از آمریکا در صندلی دوم دنیا واقع شده است، همچنین در میان کشورهای آمریکای لاتین بیشترین میزان تلفات و ابتلا در این کشور ثبت شده است.

وبگاه وُرلد میترز در ادامه به نقل از وزارت بهداشت مکزیک از مرگ 341 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته اطلاع داد.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت مکزیک، شمار قربانیان در این کشور به 13 هزار و 511 تن رسیده است.

همچنین، شمار مبتلایان در این کشور با شناسایی 3693 تن دیگر به 113 هزار و 619 تن افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که نخستین مورد مبتلا به ویروس کرونا در مکزیک 28 فوریه مشاهده و اولین مورد مرگ ناشی از این بیماری در 19 مارس ثبت شد. شمار قربانیان روزانه کرونا در این کشور برای نخستین بار در 27 ماه می امسال میلادی از 500 نفر گذشت.

بیماری کووید -19 نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان، مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از 210 کشور به همه گیری دنیای تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3674

به "افزایش شمار تلفات کرونا در برزیل و مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار تلفات کرونا در برزیل و مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید