اداره مهاجرت مالزی: نجیب رزاق و همسرش اجازه ترک کشور را ندارند

به گزارش مجله سایه، اداره مهاجرت مالزی بیان کرد، نجیب رزاق، نخست وزیر شکست خورده این کشور و همسرش اجازه ترک مالزی را ندارند.

اداره مهاجرت مالزی: نجیب رزاق و همسرش اجازه ترک کشور را ندارند

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، همزمان با حدس ها درخصوص اینکه نخست وزیر بازنده شده مالزی قرار است از کشور خارج گردد، نجیب رزاق امروز (شنبه) گفت میخواهد پس از شکست غیرمنتظره در انتخابات استراحتی کوتاه داشته باشد و به یک سفر کوتاه برود.

همزمان با انتشار گزارشاتی در رسانه های اجتماعی مبنی بر اینکه نجیب رزاق و همسرش روسماه منصور قرار است سوار بر یک هواپیمای شخصی شده و به اندونزی سفر نمایند، خبرنگاران صبح امروز در فرودگاهی در نزدیکی کوآلالامپور حضور یافتند.

ائتلاف جبهه ملی به رهبری نجیب رزاق در انتخابات پارلمانی اخیر در مقابل ائتلافی به رهبری ماهاتیر محمد 92 ساله، نخست وزیر اسبق مالزی بازنده شد.

از زمان شکست نجیب رزاق در این انتخابات حدس هایی مطرح شده که نجیب رزاق و همسرش در کوشش اند تا از کشور فرار نمایند چراکه دولت جدید متعهد شده تا درخصوص رسوایی اقتصادی گسترده ای که پای نجیب رزاق نیز در آن در میان است، تحقیقاتی انجام دهد.

نجیب رزاق در یکسری توئیت اوایل صبح امروز گفت: به یک سفر کوتاه خواهم رفت تا زمانی را با خانواده ام که در سال های اخیر نتوانستم وقت کافی برایشان بگذارم، صرف کنم.

وی اضافه نمود: امیدوارم بعد از این دوره نفاق و تفرقه کشور متحد گردد. به خاطر تمامی قصورها و اشتباهات عذرخواهی می کنم و از شما مردم به خاطر اینکه این فرصت را در اختیار من گذاشتید تا بر ملت عالی مان رهبری کنم، قدردانی می کنم.

وی در توئیتر خود به جزئیات بیشتری درباره برنامه هایش اشاره ای نکرد.

پس از انتشار این توئیت ها که نشان می داد نجیب رزاق و همسرش قرار است صبح امروز به جاکارتا سفر نمایند، چندین تن از خبرنگاران به فرودگاه سوبانگ در خارج از پایتخت رفتند.

پلیس این فرودگاه را تحت کنترل و حفاظت گرفته است.

بعضی گزارشات رسانه ها حاکی از آن است که نجیب رزاق و همسرش در لیست سیاه مسافران قرار دارند و به همین خاطر اجازه ترک کشور را ندارند.

اما مصطفی علی، دبیرکل اداره مهاجرت مالزی گفت: این زوج تا به امروز در لیست سیاه قرار نگرفته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2237

به "اداره مهاجرت مالزی: نجیب رزاق و همسرش اجازه ترک کشور را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره مهاجرت مالزی: نجیب رزاق و همسرش اجازه ترک کشور را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید