کشف لاشه هواپیمای اندونزی در قعر دریا

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران:مقامات اندونزی از پیداشدن دم هواپیمای 8501 ایرآسیا خبر دادند که گام بزرگی برای یافتن جعبه سیاه هواپیما محسوب می گردد.

کشف لاشه هواپیمای اندونزی در قعر دریا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، شبکه های تلویزیونی اندونزی، تصاویری از دم این واپیما که 11 روز پیش با 162 سرنشین در راستا سورابایا دومین شهر بزرگ اندونزی به سنگاپور ناپدید شد، پخش کردند.

هنری بامبانگ سولیستیو رییس تیم نجات و جستجوی پرواز 8501 خطوط هوایی ایر آسیا در گفت وگو با خبرنگاران، پس از نشان دادن تصاویری از لاشه هواپیما در زیر آب دریای جاوا که نشان این شرکت هواپیمایی را داشت، گفت که مطمئن باشید لاشه هواپیما پیدا شده است.

یک کشتی گشت زنی نیروی دریایی اندونزی همچنین چند روز قبل از این اقدام ، شیئی در دریا پیدا کرد که احتمال داده شد دم هواپیمای جت مسافربری ایرآسیا باشد.

حعبه سیاه هواپیماهای ایرباس A320-200 در دم هواپیما قرار گرفته است و هنگامی که در زیر آب ناپدید می گردد به مدت 30 روز سیگنال هایی برای تیم های جستجو ارسال می نماید.

جوکو موریاتموجو معاون وزیر حمل و نقل اندونزی گفته بود بعضی تخلفات در کنترل پرواز هواپیما انجام شده و مسوول کنترل هوایی فرودگاه یوآندا شهر سورابایا به طور موقت از کار برکنار شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 559

به "کشف لاشه هواپیمای اندونزی در قعر دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف لاشه هواپیمای اندونزی در قعر دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید