آیفون SE 4 و آیپد ایر نو اوایل 2025 عرضه می شوند

به گزارش مجله سایه، سال 2025 می تواند سال جالبی برای هواداران محصولات مالی اپل باشد. طبق گزارش مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، اپل میخواهد در اوایل این سال از آیفون SE 4 و آیپد ایر تازه رونمایی کند. این دو محصول با طراحی مدرن، قابلیت های پیشرفته و قیمتی رقابتی، می توانند به گزینه های جذابی برای کاربرانی که در پی ارزش خرید بالا هستند تبدیل شوند.

آیفون SE 4 و آیپد ایر نو اوایل 2025 عرضه می شوند

آیفون SE 4 با طراحی مشابه آیفون 14، حاشیه های باریک، نمایشگر تمام صفحه و فیس آیدی برای احراز هویت بیومتریک، از ظاهری بسیار مدرن تر نسبت به نسل های قبلی خود بهره مند خواهد بود. بعلاوه انتظار می رود نمایشگر آیفون SE 4 از نوع OLED باشد که نسبت به نمایشگر LCD نسل های قبلی، کیفیت تصویر و رنگ های بهتری را ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های برجسته آیفون SE 4، پشتیبانی از قابلیت های هوش مصنوعی Apple Intelligence است. این قابلیت که پیش از این تنها در مدل های بالارده آیفون مانند آیفون 15 پرو و آیفون 16 موجود بود، به کاربران امکان می دهد تا از تجربه ای هوشمندانه تر در استفاده از گوشی خود بهره مند شوند. برای اجرای Apple Intelligence، آیفون SE 4 به 8 گیگابایت رم احتیاج خواهد داشت.

در کنار آیفون SE 4، اپل میخواهد از آیپد ایر تازه نیز رونمایی کند. این آیپد در دو مقدار 11 و 13 اینچی عرضه خواهد شد و با بهبودهای داخلی همراه خواهد بود. جزئیات دقیقی از این بهبودها منتشر نشده است، اما احتمالا شامل به روزرسانی تراشه و سایر اجزای سخت افزاری می گردد.

همزمان با آیپد ایر تازه، اپل از مجیک کیبوردهای تازه نیز رونمایی خواهد نمود. این کیبوردها که به طور اختصاصی برای آیپد ایر طراحی شده اند، از قابلیت های پیشرفته ای مانند ردیف کلیدهای فانکشن و ترک پد بزرگ تر بهره مند خواهند بود.

آیفون SE 4 و آیپد ایر تازه احتمالا در رویدادی آنلاین یا به وسیله بیانیه مطبوعاتی در اوایل سال 2025 معرفی خواهند شد. با توجه به قابلیت های پیشرفته و طراحی مدرن این دو محصول، انتظار می رود با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شوند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1403 بروزرسانی: 11 مهر 1403 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 16796

به "آیفون SE 4 و آیپد ایر نو اوایل 2025 عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE 4 و آیپد ایر نو اوایل 2025 عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید