آگهی فروش قسطی مرغ روی بیلبورد شهرداری

به گزارش مجله سایه، طی یکی دو روزه گذشته بیلبوردی با موضوع فروش مرغ در یزد، با عنوانعرضه گوشت و مرغ با پرداخت چک دو ماهه، بدون ضامن در سطح شهر نصب و منتشر شده است.

آگهی فروش قسطی مرغ روی بیلبورد شهرداری

به گزارش همشهری آنلاین، این تصویر در فضای مجازی حاشیه ساز شد و بعضی آن را بهانه تمسخر طرح تازه در اصلاح یارانه ها کردند.

شهرداری: به ما ربطی ندارد

حامد سلطانی سخنگوی شهرداری مرکزی یزد، اظهار کرد: مدیریت بیلبوردهای شهری به دو صورت برون سپاری (به وسیله بخش خصوصی) و سازمانی(به وسیله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری) انجام می گردد.

وی با بیان این که آگهی فروش چکی مرغ در بیلبوردهای واگذار شده به بخش خصوصی واگذار شده گفت: مسئولیت تایید محتوا به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

ارشاد: محتوا قانونی است اما در زمان نصبش بی سلیقگی شده

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم اظهار کرد: این آگهی به وسیله واحد ارزیابی و تایید محتوای اداره کل تایید شده ولی به علت شرایط کنونی قیمت و عرضه مرغ در استان قرار شده این بیلبورد از منظر شهری حذف میگردد.

احمد شبانی مسئول نظارت و تایید محتوای تبلیغاتی اداره کل ارشاد یزد هم در این خصوص اظهار کرد: محتوای این بیلبورد به لحاظ قانونی مسئله ای نداشته است.

وی اضافه کرد: مراحل تایید محتوا قبل از گرانی مرغ و شرایط کنونی عرضه این محصول انجام، ولی متأسفانه در نحوه نصب و زمان انتشار آن بی سلیقگی شده است.

شبانی در خاتمه گفت: با دستور مدیرکل ارشاد یزد قرار است این بیلبورد از سطح شهر جمع آوری گردد.

به اساس این گزارش، پس طرح اصلاح یارانه های کالاهای اساسی و پرداخت ماهانه 400 هزار تومان به ازای هر نفر در دهک های کم عایدی، اقشار ضعیف از فقر مطلق فاصله گرفتند. دهک های ضعیف جامعه با پرداخت یاری هزینه معیشت مبلغ مایحتاج گوشت و مرغ مصرفی خانوار را به طور مستقیم دریافت می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 11818

به "آگهی فروش قسطی مرغ روی بیلبورد شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگهی فروش قسطی مرغ روی بیلبورد شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید