آنچلوتی در آستانه هدایت رئال مادرید

به گزارش مجله سایه، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی 61 ساله ایتالیایی اورتون به رئال مادرید بسیار نزدیک شده است.

آنچلوتی در آستانه هدایت رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی، گزینه اول هدایت رئال مادرید برای فصل 22-2021 به این باشگاه خیلی نزدیک شده است. رئال مادرید دیگر نمی خواهد برای سایر گزینه ها صبر کند و انتظار می رود طی ساعات آینده، رئال مادرید خبر همکاری مجدد با کارلو آنچلوتی را اعلام کند. پاری سن ژرمن اجازه خروج مائوریسیو پوچتینو را صادر نکرد و مذاکرات رئال مادرید و آنتونیو کونته خیلی خوب پیش نرفت. از این رو رئال مادرید خیلی سریع با کارلو آنچلوتی تماس گرفت و این سرمربی ایتالیایی چراغ سبز خود برای بازگشت را نشان داد.

کارلو آنچلوتی که شش سال پیش از رئال مادرید اخراج شده بود، در فصل 14-2013 توانست دهمین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان بیاورد. جانلوکا دی مارتزیو هم خبر داده توافقات میان کارلو آنچلوتی و رئال مادرید اجرا شده و ممکن است همین امروز اعلام رسمی انجام شود. با این حال قبل از امضای قرارداد، باید مراحل جدایی این سرمربی ایتالیایی از اورتون حل و فصل شود.

کادناسر در خبری فوری مدعی شد رئال مادرید قصد دارد کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی فصل بعد خود معرفی بکند. رئال مادرید به دنبال یافتن جانشینی جانشین زین الدین زیدان است و نام های فراوانی از جمله رائول و آنتونیو کونته به عنوان نامزدهای احتمالی احراز این پست مطرح شده است. کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار ایتالیایی طی دو سال حضور در رئال عملکرد بسیار خوبی داشت و تپیروز شد بعد از سالها با این تیم به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

کارلتو در سال 2013 به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید منصوب شد و در دو فصل حضور روی نیمکت این تیم پیروز به فتح یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، یک سوپرکاپ و یک جام باشگاه های جهان شد. این سرمربی ایتالیایی در دو سال اخیر هدایت اورتون را بر عهده داشته و نتایج قابل قبولی در لیگ برتر انگلیس گرفته است.

البته کارلو آنچلوتی پیش از حضور در اورتون روی نیمکت بایرن مونیخ و ناپولی دوران چندان پیروزی نداشت. ویژگی مهم کارلتو را رابطه خوب او با ستاره های بزرگ و قدرت رهبری رختکن می دانند و در دوران حضور او بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، خامس، سرخیو راموس و گرت بیل عملکرد درخشانی داشتند.

فلورنتینو پرز رابطه خوبی با کارلو آنچلوتی دارد و ممکن است طی روزهای آینده این سرمربی پرافتخار دوباره هدایت رئال مادرید را بر عهده گیرد. البته رائول و آنتونیو کونته نیز شانس احراز این پست را دارند، اما احتمالا بعد از هفت سال دوباره یک سرمربی ایتالیایی هدایت رئال مادرید را به عهده خواهد گرفت. ابتدا قرار بود مکس آلگری، سرمربی پیروز و پرافتخار ایتالیایی از ابتدای فصل بعد سرمربی رئال مادرید شود، اما او راهی یوونتوس شد.

سرمربی ایتالیایی تافی ها به زودی به عنوان سرمربی جدید لوس بلانکوس منصوب خواهد شد. کارلو آنچلوتی، سرمربی 61 ساله و ایتالیایی باشگاه اورتون در آستانه هدایت رئال مادرید است. به نقل از کادنا سر، علی رغم این که کارلو آنچلوتی تا سال 2024 با اورتون قرارداد دارد، او به زودی هدایت رئال مادرید را بر عهده خواهد گرفت و سرمربی جدید این تیم خواهد بود. به همین خاطر، سران اورتون جدایی او را پذیرفته اند و اکنون در حال مذاکره با یک سرمربی مطرح و بزرگ هستند تا برای فصل آینده، هدایت تیم شان را بر عهده بگیرد. هنوز نام این سرمربی فاش نشده است.

با بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال مادرید، آنتونیو پینتوس، مربی بدنساز سابق رئال مادرید هم در راه بازگشت به این تیم است. به نقل از EL Mundo، رئال مادرید زیر نظر گریگوری دوپونت، مربی بدنساز تیم در دو فصل اخیر و مخصوصاً فصل 2020/21 از لحاظ مصدومیت ها به شدت رنج کشید و با بیش از 60 مصدومیت در طول فصل با مسائل زیادی روبرو شد. حالا به نظر می رسد پینتوس با جدایی از اینتر بار دیگر راهی مادرید خواهد شد. در باشگاه معتقدند که پینتوس می تواند مسائل فیزیکی بازیکنان را حل کرده و آنها را به سطح بهتری از لحاظ آمادگی جسمانی برساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8181

به "آنچلوتی در آستانه هدایت رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی در آستانه هدایت رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید