بهترین های سال اروپا معرفی شدند؛ روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن، هانسی فلیک بهترین سرمربی

به گزارش مجله سایه، خبرگزاری خبرنگاران- روبرت لواندوفسکی با اختلافی زیاد با کوین دی بروین، عنوان بهترین بازیکن فصل 2019/20 اروپا را از آن خود نمود.

بهترین های سال اروپا معرفی شدند؛ روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن، هانسی فلیک بهترین سرمربی

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ برای اولین بار جایزه بهترین بازیکن فصل اروپا را کسب کرد. به نقل از وب سایت یوفا، 80 مربی (شامل 32 مربی حاضر در مرحله گروهی فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا و 48 مربی حاضر در مرحله گروهی فصل 2019/20 لیگ اروپا)، در کنار 55 خبرنگار، بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا را انتخاب کردند.

روبرت لواندوفسکی که به همراه بایرن مونیخ فاتح پنج عنوان داخلی و بین المللی شد، با 477 امتیاز بهترین بازیکن فصل 2019/20 اروپا شد، در حالیکه مجموع امتیازات نفرات دوم تا دهم لیست 420 امتیاز بود. روبرت لواندوفسکی در 10 بازی لیگ قهرمانان اروپا 15 گل زد و 6 گل ساخت. در 31 بازی بوندسلیگا 34 گل زد و 4 پاس گل داد و در پنج بازی جام حذفی آلمان نیز 6 گل به ثمر رساند و در هر سه رقابت آقای گل شد.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به جایزه بهترین سرمربی فصل 20-2019 فوتبال اروپا دست یافت. طی مراسمی که امروز در نیون سوییس برگزار گردید، هانسی فلیک با کنار زدن یورگن کلوپ و یولیان ناگلزمن ، عنوان بهترین سرمربی فصل فوتبال اروپا را تصاحب کرد. لازم به ذکر است که این سه نامزد با رای هیئتی متشکل از 80 سرمربی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، 55 روزنامه نگار ورزشی و یک نفر از انجمن های عضو یوفا انتخاب شده بودند. هر کدام از رای دهندگان قادر به انتخاب 3 نفر بودند که به ترتیب رای اول آن ها 5 امتیاز، رای دوم 3 امتیاز و رای سوم 1 امتیاز داشت.

در جریان مراسم قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به رسم مالوف بهترینهای فصل گذشته را هم انتخاب و معرفی کرد. دو جایزه اصلی یعنی بهترین بازیکن و بهترین مربی فصل به بایرن مونیخ قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ رسید. رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی و هانسی فلیک مربی آلمانی بایرن از سوی یوفا به عنوان بهترین بازیکن و مربی فصل 2019-2020 انتخاب شدند.

در فصل گذشته درخشش بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان بدون درخشش مهاجم گلزن این تیم رابرت لواندوفسکی قابل تصور نبود. باواریا که پیش از رسیدن به فینال پیروز شد بارسلون را با نتیجه تحقیرآمیز 8-0 در هم بشکند تا باشگاه کاتالان را با بحرانی روبرو کند که همچنان رفع نشده، در فینال هم پاری سن ژرمن را 1-0 شکست داده و جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

لواندوفسکی در لیگ قهرمانان 15 گل به ثمر رساند تا نشان دهد برای این تیم چه اهمیتی دارد. باواریایی ها فصل گذشته هر سه جام یعنی دو جام داخلی لیگ و جام حذفی و همچنین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر بردند تا هانسی فلیک مربی معجزه گرشان فصلی بسیار پیروز را به خاتمه برساند. به همین دلیل بود که عده زیادی از کارشناسان انتظار داشتند فلیک به عنوان بهترین مربی اروپا انتخاب گردد.

در رای گیری انتخاب بهترین مربی فصل هانسی فلیک با دریافت 476 امتیاز به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد. اختلاف بسیار زیاد او با نفر دوم یعنی یورگن کلوپ هموطنش از لیورپول که حدود 250 امتیاز است نشان می دهد صاحب نظران فوتبالی اروپا تا چه حد به درخشش فلیک در فصلی که گذشت اعتقاد داشته اند.

بعد از هانسی فلیک و یورگن کلوپ، نفرات بعدی فهرست ده نفره برای انتخاب بهترین مربی فصل عبارتند از یولیان ناگلزمان از لایپزیش - توماس توخل از پاری سن ژرمن - جیان پیرو گاسپرینی از آتالانتا - خولن لوپتگی از سویا - رودی گارسیا از لیون - زین الدین زیدان از رئال مادرید - پپ گواردیولا از منچسترسیتی - آنتونیو کونته از اینترمیلان.

اما در فهرست ده نفره بهترین بازیکنان فصل هم رابرت لواندوفسکی با اختلافی حتی بیشتر از اختلاف هانسی فلیک با یورگن کلوپ پیروز شد از نزدیک ترین تعقیب کننده اش کوین دی بروین از منچسترسیتی پیشی گرفته و به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب گردد. لواندوفسکی 477 امتیاز بدست آورده درحالیکه دی بروین تنها پیروز به کسب 90 امتیاز شده است. قرار دریافت لیونل مسی در رتبه چهارم و کریستیانو رونالدو در رتبه دهم از دیگر نکات جالب این فهرست است.

بعد از لواندوفسکی و دی بروین، رتبه های بعدی این فهرست در اختیار این افراد واقع شده است: مانوئل نویر از بایرن مونیخ - لیونل مسی از بارسلونا - نیمار از پاری سن ژرمن - توماس مولر از بایرن مونیخ - کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن - تیاگو آلاکانتارا از بایرن مونیخ - یاشیوا کیمیش از بایرن مونیخ- کریستیانو رونالدو از یوونتوس.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5402

به "بهترین های سال اروپا معرفی شدند؛ روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن، هانسی فلیک بهترین سرمربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین های سال اروپا معرفی شدند؛ روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن، هانسی فلیک بهترین سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید