آمازون رکورد خواهد زد؟ ، افتتاح 3 هزار فروشگاه بدون صندوقدار در عرض 3 سال

به گزارش مجله سایه، بعضی منابع مطلع مدعی شده اند که آمازون به زودی اقدام به افتتاح 3 هزار فروشگاه نو خواهد نمود. فروشگاه هایی که طی سه سال آینده در نقاط مختلف دنیا افتتاح خواهند شد.

آمازون رکورد خواهد زد؟ ، افتتاح 3 هزار فروشگاه بدون صندوقدار در عرض 3 سال

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، ادعا می گردد که این غول تجارت الکترونیک تا سال 2021 رکورد افتتاح فروشگاه را خواهد شکست.

به نظر می رسد این غول خرده فروشی دنیا میخواهد تا سال 2021 حداقل 3 هزار فروشگاه بدون صندوقدار افتتاح کند. فروشگاه هایی که به شکل اتوماتیک و بدون احتیاج به صندوقدار و تنها به وسیله اپلیکیشن های هوشمند کار می نمایند.

این نوع فروشگاه های آمازون با برنامه اتوماتیک فعالیت می نماید و به مشتریان اجازه می دهد بدون احتیاج به انتظار در خطوط پرداخت، خرید نمایند.

برای حضور در چنین فروشگاه هایی کافیست برنامه Amazon Go را دانلود و با ورود به فروشگاه ها کالاها را اسکن کنید.دوربین ها موارد را ردیابی می نمایند و پس از آن به سادگی وارد سبد خرید شما می شوند.

طی ماه های اخیر، آمازون دو فروشگاه نو را در سیاتل و شیکاگو، در اوایل ماه جاری افتتاح کرد. این شرکت نخستین فروشگاه های آمازون جی را اوایل سال جاری و دومین فروشگاه خود را ماه گذشته افتتاح کرد. آمازون در حال برنامه ریزی برای باز کردن یک فروشگاه نو در نیویورک است.

اما حرکت از 4 فروشگاه به 3 هزار فروشگاه در عرض چند سال یک پیشرفت خیره نماینده است. فراموش نکنیم که آمازون همزمان با این ماجراها در حال تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ در کسب و کار داروسازی است چرا که در ماه ژوئن اقدام به خرید PillPack، برای راه اندازی داروخانه آنلاین کرد.

با اقدامات نو آمازون بسیاری از فروشگاه های نو مجبورند در جهت حفظ مشتری شرایط خود را تغییر دهند. البته آمازون نیز باید رویکردهای کلی خود را تغییر دهد.

با این وجود، هنوز مدیرعامل شرکت آمازون شایعات را تایید رسمی نکرده است. فراموش نکنیم که در اواخر سال 2016 داستان هایی منتشر شد که مدعی بودند؛ آمازون میخواهد 2 هزار فروشگاه مواد غذایی بسازد. ماجرایی که هرگز اتفاق نیافتاد.

علاوه بر این، کارشناسان حوزه خرده فروشی می گویند که پول و زمان زیادی برای تحقق چنین وعده ای مورد احتیاج است و البته هزاران کارمند نو نیز باید در این شرکت استخدام شوند.

نظر شما چیست؟

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 13804

به "آمازون رکورد خواهد زد؟ ، افتتاح 3 هزار فروشگاه بدون صندوقدار در عرض 3 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون رکورد خواهد زد؟ ، افتتاح 3 هزار فروشگاه بدون صندوقدار در عرض 3 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید