آلمان کنترل های مرزی با اتریش برای مقابله با هجوم پناهندگان را تمدید کرد

به گزارش مجله سایه، وزیر کشور آلمان در نامه ای به کمیسیون اروپایی از تمدید کنترل های مرزی با اتریش برای مقابله با هجوم پناهندگان به این کشور خبر داد.

آلمان کنترل های مرزی با اتریش برای مقابله با هجوم پناهندگان را تمدید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی استاندارد، هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان کنترل های مرزی با اتریش برای جلوگیری از هجوم مهاجران را به مدت 6 ماه دیگر و تا ماه نوامبر تمدید کرد.

زیهوفر روز پنجشنبه در نامه ای به کمیسیون اروپایی نوشت: شرایط در مرزهای آلمان و اتریش همچنان نگران کننده است. وی در این راستا به شمار زیاد مهاجرت های ثانویه پناهندگانی اشاره کرد که از طریق برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به این اتحادیه سفر می کنند.

آلمان برای مقابله با هجوم پناهندگان و در اوج این بحران در سال 2015 کنترل های مرزی را آغاز کرد و از آن زمان مرتبا این کنترل های مرزی را تمدید می کند. کنترل های مرزی با اتریش تا 11 ماه می اعتبار داشت که حالا تا 11 نوامبر تمدید شده است.

زیهوفر در توجیه این اقدام خود از شرایط بسیار شکننده در مرز بین ترکیه و یونان و پتانسیل مهاجرت های غیر قانونی در جهت بالکان سخن گفت.

وزیر کشور آلمان تاکید کرد که سفرهای غیر قانونی مهارجران از مرز بین اتریش و آلمان از ژوئن سال 2020 بار دیگر به شرایط دوران قبل از همه گیری کرونا رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8008

به "آلمان کنترل های مرزی با اتریش برای مقابله با هجوم پناهندگان را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان کنترل های مرزی با اتریش برای مقابله با هجوم پناهندگان را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید