آذر، ماه پرمعامله مسکن در پایتخت

به گزارش مجله سایه، تازه ترین گزارش ها از آمارهای معاملات مسکن در شهر تهران حاکی است که خرید و فروش آپارتمان در پایتخت افزایشی قابل توجه داشته است، به گونه ای که بعضی فعالان بازار با توجه به آمارهای منتشر شده از خروج کامل بخش مسکن از رکود خبر می دهند.

آذر، ماه پرمعامله مسکن در پایتخت

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

تازه ترین آمارهای دفتر اقتصاد مسکن نشان می دهد که در آذرماه 96 در شهر تهران نزدیک به 18 هزار قرارداد خرید و فروش امضا شده که در مقایسه با ماه پیش از آن و ماه مشابه سال گذشته به ترتیب 2/20 و 4/52 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این آمارها، متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان در شهر تهران در آذرماه سال جاری چهار میلیون و 996 هزار تومان بود که در مقایسه با ماه آبان سال جاری و آذرماه پارسال به ترتیب 4 و 6/13 درصد افزایش یافته که نشان می دهد در قیمت های خانه تغییری محسوس ایجاد شده است.

به رغم اینکه پس از زلزله ملارد، بعضی از فعالان بازار مسکن از احتمال تأثیرگذاری آن بر میزان تقاضای فروش در تهران خبر داده بودند، اما کارشناسان حوزه مسکن پیش بینی می نمایند این تأثیرها زودگذر بوده و رونق معاملات در ماه های پایانی سال همچنان ادامه یابد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3220

به "آذر، ماه پرمعامله مسکن در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذر، ماه پرمعامله مسکن در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید