گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان: افغانستان تیمی یکپارچه و بهتر از کامبوج است

به گزارش مجله سایه، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان معتقد است حریف تیم ایران تیمی یکپارچه و بهتر از کامبوج است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان: افغانستان تیمی یکپارچه و بهتر از کامبوج است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، آذر همایون پور با اشاره به سطح پایین بازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان مقابل کامبوج گفت: با این تیم در رقابت های کسب سهمیه بازی های پارالمپیک و همچنین تورنمنت تایلند رقابت نموده و این تیم را با اختلاف زیادی شکست داده بودیم. در این ملاقات نیز پیش بینی می کردیم کامبوج را شکست دهیم.

وی اضافه نمود: در این مسابقه به سایر ورزشکاران فرصت بازی دادیم و ترکیبی را که می خواهیم در بازی مقابل افغانستان استفاده کنیم، محک زدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان درخصوص استفاده از همه بازیکنان تیمش مقابل کامبوج گفت: معمولاً در ابتدای مسابقه، فشار بازی زیاد است تا رقبا به شناخت کافی از یکدیگر دست یابند. وقتی تیم ها متوجه شدند با چه سیستمی بازی می نمایند و فاصله امتیاز زیاد شد، از فرصت استفاده می نمایند که ما هم از این فرصت استفاده کردیم.

همایون پور درباره رقابت های دور دوم گفت: دو تیم صدرنشین دو گروه یعنی چین و ژاپن به صورت مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می نمایند، اما تیم های دوم و سوم هر گروه، شانس مجددی دارند تا به صورت ضربدری رقابت می نمایند تا فرصت دوباره ای به تیم های سوم داده گردد. با این شرایط، ما روز سه شنبه به مصاف افغانستان می رویم و تایلند با کامبوج بازی می نماید.

وی درباره تیم افغانستان گفت: با این تیم پیش از این بازی نمودهایم و پیروز شده ایم. امیدوارم در این بازی هم پیروز شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2323

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان: افغانستان تیمی یکپارچه و بهتر از کامبوج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان: افغانستان تیمی یکپارچه و بهتر از کامبوج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید