گران ترین تور های خارجی چقدر فروخته می گردد؟

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران- تور جزیره موریس الان می تواند برای هر نفر نزدیک 130 میلیون تومان هزینه داشته باشد. آژانس های مسافرتی این هزینه را برای اقامت شش روزه در هتل های پنج ستاره جزیره موریس واقع در جنوب شرق آفریقا دریافت می نمایند که از گران ترین تور های خارجی تابستان 1401 به شمار می رود. بین سایر تور های گران قیمت خارجی تور مشترک اروپا شامل شهر های رم، بارسلونا و پاریس به وسیله بعضی از آژانس ها بیشتر از 100 میلیون فروخته می گردد و برای رزرو تور ژوهانسبورگ باید تقریبا همین رقم را پرداخت کرد.

گران ترین تور های خارجی چقدر فروخته می گردد؟

تور موریس؛ حداقل 58 میلیون، حداکثر 130 میلیون

به گزارش خبرنگاران، جزیره موریس در شرق آفریقا واقع شده و تور آن جزو گران ترین گزینه ها برای ایرانی ها به شمار می رود. طوری که کف قیمت تور موریس تابستان 1401 از 58 میلیون تومان آغاز می گردد و این رقم تا مرز 130 میلیون تومان افزایش پیدا می نماید. طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله آژانس های مسافرتی هزینه تور موریس با اقامت در اتاق های دو تخته هتل چهارستاره Ocean V تقریبا 58 میلیون تومان خواهد بود و این هزینه در هتل چهار ستاره Seapoint به 65 میلیون تومان افزایش پیدا می نماید. اگر سراغ هتل های پنج ستاره جریزه موریس برویم، آنوقت کف قیمت تور موریس از حدود 76 میلیون تومان آغاز می گردد و اقامت در گران ترین هتل های پنج ستاره این جزیره هزینه تور را تا 130 میلیون تومان افزایش می دهد. تور موریس تابستان 1401 به وسیله آژانس های مسافرتی معمولا به مدت پنج شب و شش روز اجرا می گردد و مسافران آن با پرواز های امارات و قطر راهی جزیره موریس می شوند.

گران ترین تور های خارجی

تور موریس درحالی تابستان سال جاری حداقل 58 میلیون تومان بودجه لازم دارد که انتخاب های گران تری برای ایرانی ها بابت سفر به کشور های آفریقایی به چشم می خورد. الان قیمت تور ژوهانسبورگ - بزرگترین شهر آفریقای جنوبی- 35 میلیون تومان به اضافه هزار و 790 دلار بابت هزینه بلیط است. یعنی چیزی حدود 90 میلیون تومان. بعضی از آژانس های مسافرتی این رقم را بابت تور 9 روزه ژوهانسبورگ که شامل چهار شب اقامت در کیپ تاون می گردد، دریافت می نمایند. بین تور های متعدد ترکیبی اروپا، تور بارسلونا، رم و پاریس را با قیمت 27 میلیون و 500 هزار تومان به همراه هزینه دو هزار و 640 یورویی بلیط هواپیما می فروشند. به این ترتیب هزینه این تور برای ایرانی ها چیزی نزدیک 112 میلیون تومان آب می خورد. طبق اطلاعات گوگل ریمینی ایتالیا یکی از مقاصدی بوده که ایرانی ها چند و، چون قیمت تور آن را جست وجو نموده اند. اقامت یک هفته ای در هتل های سه ستاره این شهر که در شمال شرق ایتالیا واقع شده، نزدیک 19 میلیون تومان خرج دارد و به این هزینه حدود دو هزار یورو به عنوان بلیط اضافه می گردد تا هزینه تور ریمینی ایتالیا دست کم 83 میلیون تومان باشد. یکی از گران ترین تور های روسیه با قیمت 45 میلیون تومان سال جاری فروخته می گردد که حدود 40 میلیون تومان از این رقم بابت اقامت مسافران در هتل های پنج ستاره مسکو و سن پترزبورگ مثل هتل Radisson Blu و Corinthia دریافت می گردد. تور قبرس شمالی یکی دیگر از گران ترین تور های خارجی در تابستان 1401 است. اقامت شش روزه در هتل های پنج ستاره این کشور مثل هتل Merit Royal نزدیک 83 میلیون تومان برای هر نفر تمام می گردد. تور بلغارستان نیز با اقامت یک هفته ای در این کشور می تواند سال جاری نزدیک 53 میلیون تومان هزینه داشته باشد.

تور مالدیو سال جاری به وسیله بعضی از آژانس های مسافرتی بیشتر از 80 میلیون تومان فروخته می گردد و به همین علت آن را جزو گران ترین گزینه ها قرار دادیم. مرداد و شهریور سال جاری اقامت پنج روزه در هتل های پنج ستاره مالدیو و تجربه پرواز با هواپیمایی امارات نزدیک 80 میلیون تومان برای ایرانی ها آب می خورد و بین سایر تور های آسیایی گران قیمت می گردد به تور یک هفته ای دبی با قیمت 63 میلیون تومان اشاره نمود. این رقم درحالی از مسافران تور دبی دریافت می گردد که درحال حاضر امکان رزرو تور دبی با بودجه تقریبی 10 میلیون تومان وجود دارد. یا مثلا تور زمینی ترکیه که ممکن است کمتر از دو سه میلیون تومان خرج داشته باشد، اما به وسیله بعضی از آژانس ها تور ترکیبی استانبول و آنتالیا با مدت اقامت هشت روز و با قیمت نزدیک به 25 میلیون تومان به مسافران پیشنهاد می گردد. مسافران این تور در هتل های پنج ستاره این دو شهر اقامت خواهند داشت و از خدمات UALL استفاده می نمایند.

گران ترین تور های خارجی برای مسافران ایرانی

تور

مدت اقامت

درجه هتل

قیمت

موریس

شش روز

پنج ستاره

حداقل 76 میلیون تومان

ژوهانسبورگ

9 روز

پنج ستاره

90 میلیون تومان

بارسلونا، رم و پاریس

10 روز

پنج ستاره

112 میلیون تومان

ریمینی ایتالیا

یک هفته

سه ستاره

83 میلیون تومان

روسیه

هشت روز

پنج ستاره

45 میلیون تومان

قبرس شمالی

شش روز

پنج ستاره

83 میلیون تومان

بلغارستان

یک هفته

پنج ستاره

53 میلیون تومان

مالدیو

پنج روز

پنج ستاره

80 میلیون تومان

دبی

یک هفته

پنج ستاره

63 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 12434

به "گران ترین تور های خارجی چقدر فروخته می گردد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "گران ترین تور های خارجی چقدر فروخته می گردد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین تور های خارجی چقدر فروخته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید