کیلیان امباپه در مقابل ارلینگ هالند ، آمارها درباره فوق ستاره آینده فوتبال دنیا چه می گوید؟

به گزارش مجله سایه، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ستاره های آینده فوتبال دنیا هستند که برای رسیدن به لقب بز (GOAT) با یکدیگر رقابت می نمایند.

کیلیان امباپه در مقابل ارلینگ هالند ، آمارها درباره فوق ستاره آینده فوتبال دنیا چه می گوید؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از گل، این سوال که بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو چه کسی فوتبالیست بهتری است نزدیک به دو دهه است که داغ ترین موضوع بحث بین طرفداران در دنیای فوتبال بوده است. این دو اسطوره که به آمارهای باورنکردنی در فوتبال باشگاهی و بین المللی خود می بالند، هنوز در اواسط سی سالگی خود بازیکنان توانمندی هستند.

در میان بازیکنان جوان تر، نام های زیادی وجود دارد که قبلاً خود را به عنوان ستاره معرفی نموده اند. در میان آنها، دو نفر از مطرح ترین آنها کیلیان امباپه فرانسوی و ارلینگ هالند نروژی هستند و به جرات می توان گفت که امباپه و هالند در حال حاضر برای تثبیت خود به عنوان فوق ستاره آینده فوتبال دنیا با یکدیگر رقابت می نمایند.

در حال حاضر این سوال مطرح می گردد که دقیقاً چه کسی از بین کیلیان امباپه و ارلینگ هالند آمار بهتری دارد و کدام بازیکن می تواند تبدیل به فوق ستاره آینده فوتبال دنیا گردد؟

هر دو ستاره دوران بزرگسالی خود را در فصل 2015/16 شروع کردند. امباپه برای موناکو در لیگ یک بازی کرد و هالند برای تیم نروژی براین بازی کرد. پرگل ترین فصل مهاجم فرانسوی فصل 2021/22 بود که در آن 46 گل برای پاری سن ژرمن، غول لیگ یک به ثمر رساند. بیشترین گلزنی هالند هم در فصل 2019/20 بود که در مجموع 44 گل برای سالزبورگ و دورتموند به ثمر رساند.

امباپه یک بار دیگر از نظر تعداد پاس گل در فوتبال باشگاهی در دوران حرفه ای خود رجحان واضحی نسبت به هالند دارد. این بازیکن فرانسوی تا به امروز در 8 فصل بیش از 100 پاس گل داده است. ستاره پاری سن ژرمن بیشترین پاس گل را در فصل 2021/22 انجام داد با 26 پاس گل. در حالی که مهاجم نروژی 12 پاس گل را در فصل 2020/21 ارائه کرد که بیشترین پاس گل او در یک فصل تا به امروز است.

امباپه اولین بازی ملی خود را در سال 2017 برای فرانسه انجام داد و یک سال بعد، زمانی که تیم ملی فرانسه را به قهرمانی در جام دنیای رساند، مسلماً برترین دوران حرفه ای اش تا به امروز بود. از سوی دیگر، هالند اولین بازی ملی خود را در سال 2019 انجام داد، اما هنوز فرصتی برای درخشش در یک تورنمنت بزرگ پیدا ننموده است.

کیلیان امباپه تا به امروز پنج قهرمانی لیگ و هفت رقابت مهم حذفی را در دوران حرفه ای خود کسب نموده است. از پنج قهرمانی لیگ، چهار قهرمانی با پاری سن ژرمن و یک قهرمانی با موناکو به دست آمد. هالند دو قهرمانی لیگ و دو جام بزرگ را کسب نموده است. عناوین لیگی که هالند به دست آورد در اتریش با ردبول سالزبورگ بود.

امباپه در مقایسه با هالند که برای نروژ بازی می نماید، برای تیم ملی بسیار قوی تری در فرانسه بازی می نماید. بازیکن پی اس جی تا به امروز دو جام مهم بین المللی را در دوران حرفه ای خود کسب نموده است. او به فرانسه یاری کرد تا جام دنیای 2018 و لیگ ملت های یوفا را در فصل 2020-21 برنده گردد. از سوی دیگر، هالند هنوز پیروز به کسب یک افتخار بین المللی با تیم ملی خود نشده است.

  • ترفندهای الکس فرگوسن برای جذب مسی | درس ارزشمندی که بکام از مربی اسطوره ای یاد گرفت
  • انتقاد کوبنده سرمربی سابق الهلال از رونالدو در لیگ عربستان
  • پیغام خصوصی نیمار در واتس اپ به کوتینیو که کاش به آن گوش می داد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 15440

به "کیلیان امباپه در مقابل ارلینگ هالند ، آمارها درباره فوق ستاره آینده فوتبال دنیا چه می گوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیلیان امباپه در مقابل ارلینگ هالند ، آمارها درباره فوق ستاره آینده فوتبال دنیا چه می گوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید