کاوه: پرویز هادی خیلی خوب شده است، مدعی حضور در المپیک یک روز را هم نباید از دست بدهد

به گزارش مجله سایه، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: پرویز هادی برای من فیلمی فرستاد که با آن چیزی که پیش از مسابقات جهانی نورسلطان دیده بودم و کمرش اصلا در وضعیت خوبی نبود، خیلی تفاوت داشت.

کاوه: پرویز هادی خیلی خوب شده است، مدعی حضور در المپیک یک روز را هم نباید از دست بدهد

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اطلاعش از وضعیت پرویز هادی گفت: مرتب با او در تماس هستیم، کارش را در شرایط خوبی پیش می برد. برای بازگشت دوباره، مربی خصوصی آمادگی جسمانی گرفته و کار می نماید. اتفاقا برای من فیلمی فرستاد که با آن چیزی که پیش از مسابقات جهانی نورسلطان دیده بودم و کمرش در وضعیت خوبی نبود، خیلی تفاوت داشت. طبق صحبتی که با هم داشتیم همین هفته تمرین کشتی را آغاز می نماید.

وی در مورد رضا یزدانی که او هم پیش از مسابقات جهانی به دلیل مصدومیت مانند پرویز هادی از همراهی تیم ملی انصراف داد، اعلام نمود: از رضا خبری ندارم، فقط می دانم که او با تیم دانشگاه آزاد اسلامی قرارداد بسته و قرار است از لیگ کارش را استارت بزند و این خیلی خوب است. به هرحال هر کشتی گیری که می خواهد برای المپیک خودش را آماده کند، هر روزی را از دست بدهد کارش سخت تر می گردد و دیگر فرصت زیادی نداریم. همه مدعیان باید بیایند و شانس خودشان را امتحان نمایند تا با بهترین نفرات مان راهی توکیو بشویم و ان شاءالله بهترین نتیجه را بگیریم.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در مورد وضعیت مصطفی حسین خانی که تیر ماه رباط زانویش را جراحی کرد نیز گفت: در جریان تمریناتش هستم که کارش را تحت نظر پزشک دنبال می نماید. چند جلسه هم پیش ما آمد و خیلی خوب مرور فن می کرد.

کاوه تاکید نمود: یکی از آیتم های انتخاب ما، رقابت های لیگ برتر است. بچه ها باید اینجا هم خودشان را نشان دهند و بعضی از لیگ سهمیه جام تختی می گیرند. همه مدعیان به استثنای 5 کشتی گیری که معاف شده اند، باید در جام تختی کشتی بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1312

به "کاوه: پرویز هادی خیلی خوب شده است، مدعی حضور در المپیک یک روز را هم نباید از دست بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: پرویز هادی خیلی خوب شده است، مدعی حضور در المپیک یک روز را هم نباید از دست بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید