چگونه همزمان با آهنگ فیلم بگیریم؟

به گزارش مجله سایه، اگر برای تان سوال شده که چگونه همزمان با آهنگ فیلم بگیریم، در این مطلب به شما آموزش می دهیم.

چگونه همزمان با آهنگ فیلم بگیریم؟

فیلم گرفتن همزمان با پخش آهنگ یکی از دغدغه های مهم و رایج در بین بسیاری از افراد تلقی می گردد؛ چرا که از طریق برنامه دوربین اصلی گوشی معمولا نمی توان همزمان با پخش آهنگ فیلم برداری کرد؛ چرا که آهنگ به تبع در زمان ضبط ویدیو قطع می گردد. با این حال، با چند ترفند ساده می توان از طریق فیلمبرداری همزمان با پخش موزیک یک ویدیو کلیپ کوتاه ساخت.

چگونه همزمان با آهنگ فیلم بگیریم؟

ساده ترین روش، استفاده از دو برنامه اینستاگرام یا اسنپ شات به شمار میرود. این دو نرم افزار از قابلیت استوری بهره می برند. شما می توانید ابتدا آهنگ را از موزیک پلیر گوشی پخش نموده و سپس وارد یکی از این دو برنامه شده و ویدیوی موزیکال خود را ضبط کنید و در نهایت به جای این که ویدیوی موزیکال خود را در اینستاگرام یا اسنپ شات پست کنید، فایل ویدیویی را روی دستگاه خود دانلود و ذخیره کنید.

اگر این فرایند برای شما سخت و سخت به نظر می رسد، در ادامه مطلب به شما چند اپلیکیشن موبایل معرفی می کنیم که روند فرایند فیلمبرداری را آسان تر می نمایند.

فیلمبرداری همزمان با پخش موزیک در اندروید

چند اپلیکیشن مناسب برای فیلمبرداری همزمان با پخش موزیک در اندروید وجود دارد که در ادامه معرفی شان می کنیم:

1. اپلیکیشن Together: Record Video while playing music

اپلیکیشن Together: Record Video while Playing Music برای کاربران اندروید طراحی شده تا بتوانند در حالی که موسیقی در حال پخش است، ویدیوهای متنوع ضبط نمایند. این برنامه به شما اجازه می دهد بدون توقف موسیقی در حال پخش، ویدیو ضبط کنید. این ویژگی برای فعالیت هایی مانند ورزش کردن یا آواز خواندن مناسب خواهد بود. رابط کاربری نرم افزار ساده بوده و قابلیت هایی مانند تنظیم وضوح ویدیو، نرخ بیت و نرخ فریم را برای بهبود تجربه ضبط فراهم می نماید.

برای استفاده از این اپلیکیشن، ابتدا موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید، سپس اپلیکیشن Together را باز نموده و آیکون دوربین را برای شروع ضبط لمس کنید. بعلاوه این برنامه امکان تنظیمات ویدیو برای سفارشی سازی بیشتر را نیز فراهم می نماید. این اپلیکیشن را می توان از گوگل پلی دانلود کرد.

2. اپلیکیشن V camera

اپلیکیشن V Camera یک ویرایشگر عکس و ویدیو برای دستگاه های اندرویدی محسوب می گردد که امکانات مختلفی برای ویرایش، اضافه کردن افکت ها، فیلترها، استیکرها، قاب های انیمیشنی و بسیاری ویژگی های دیگر ارائه می دهد.

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید با این برنامه انجام دهید، ضبط ویدیو همزمان با پخش موسیقی است. شما می توانید از ابزارهای مختلف برای ساخت کلاژهای متنوع بهره برداری کنید. این اپلیکیشن رایگان بوده و روی دستگاه های اندروید با نسخه 4.3 یا بالاتر قابل نصب است.

فیلمبرداری همزمان با پخش موزیک در آیفون

چند اپلیکیشن مناسب برای فیلمبرداری همزمان با پخش موزیک در آیفون وجود دارد که در ادامه معرفی شان می کنیم:

1. اپلیکیشن Mideo: Record Video With Music

اپلیکیشن Mideo: Record Video With Music به کاربران این امکان را می دهد که در حین ضبط ویدیو، موسیقی در پس زمینه پخش گردد بدون این موضوع که موسیقی قطع گردد. این ویژگی برای مواقعی که می خواهید صحنه های خاصی را با یک موسیقی پس زمینه ضبط کنید بسیار مفید خواهد بود.

این برنامه از دوربین با کیفیت دستگاه شما استفاده می نماید و پس از ضبط، ویدیوها را به طور مستقیم در اپلیکیشن Photos گوشی آیفون ذخیره می نماید. علاوه بر این موضوع، در حین ضبط می توانید آهنگ را از طریق Control Center گوشی تغییر دهید. این اپلیکیشن از دوربین جلو و عقب پشتیبانی می نماید و قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن های مختلف از جمله 720 پیکسل، 1080 پیکسل و حتی 4K را نیز دارد. این برنامه برای گوشی های اندرویدی نیز موجود است.

2. اپلیکیشن Videou - Play music and record

اپلیکیشن Videou - Play music and record به شما این قدرت را می دهد که در حین ضبط ویدیو، موسیقی را بدون قطع شدن ادامه دهید.

این برنامه برای ورزشکاران، موزیسین ها و سایر علاقه مندان طراحی شده و قابلیت هایی مانند پخش مداوم موسیقی از سرویس های استریم، کنترل ضبط از طریق هدست بلوتوث و پشتیبانی از رزولوشن بالا برای دوربین های جلو و عقب را ارائه می دهد. بعلاوه ویژگی Shazam Mode که در iOS 17 برای برنامه تعریف شده این امکان را به شما می دهد تا ضبط ویدیو را در زمان خاصی از آهنگ شروع کنید. این برنامه صرفا برای سیستم عامل iOS پیشرفته است.

از منابع معتبر بهره ببرید

پیشنهاد می کنیم به هر برنامه ای خیلی سریع اعتماد ننموده و هر مدل نرم افزار را روی گوشی خود به خصوص گوشی های اندرویدی نصب نکنید؛ چرا که چنین برنامه هایی معمولا برای اجرا به گالری شما باید دسترسی پیدا نمایند؛ همان بخشی که تصاویر و ویدیوهای شخصی شما در آنجا محفوظ ذخیره می گردد. در این مطلب تنها چهار اپلیکیشن معرفی شده که همگی معتبر بوده و شما می توانید از نسخه رایگان آنها به راحتی بهره ببرید.

حتما از اپ استور یا گوگل پلی برای دانلود و نصب اپلیکیشن ها استفاده نموده و از دانلود برنامه ها از وب سایت های متفرقه تا حد امکان خودداری کنید. برای مثال اپلیکیشن WhileYouRec از طریق بسیاری وب سایت ها به عنوان یک ابزار رایگان و کارآمد معرفی شده، اما بنا به دلایلی نامعلوم این برنامه از پلتفرم اپ استور در زمان نگارش این مطلب حذف شده است. بنابراین، حتما به موضوعات مطرح شده دقت کنید تا امنیت گوشی شما حفظ شده و حریم خصوصی شما به همین راحتی لو نرود.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 شهریور 1403 بروزرسانی: 24 شهریور 1403 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 16791

به "چگونه همزمان با آهنگ فیلم بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه همزمان با آهنگ فیلم بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید