پیش بینی جذابیت ویدئوهای اینترنتی با تصویربرداری از مغز

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، پیش بینی اینکه ویدئوهای فراوری شده برای انتشار در اینترنت تا چه حد با استقبال روبرو می شوند، کار ساده ای نیست و پژوهشگران دانشگاه استنفورد برای پی بردن به این موضوع تحقیقاتی را بر روی مغز انسان انجام داده و متوجه شده اند که تنها در چند ثانیه آغازین مشاهده هر ویدئو، در صورت جذاب بودن آن برای افراد بخش های خاصی از مغز فعال می شوند.

پیش بینی جذابیت ویدئوهای اینترنتی با تصویربرداری از مغز

روش یادشده که پیش بینی عصبی نام دارد، می تواند کاربردهای مختلفی به خصوص در زمینه ارتقای بازاریابی اینترنتی داشته باشد و به یافتن روش های دقیق تری برای فراوری ویدئوهای جذاب منجر گردد. از این طریق پیش بینی علایق هر فرد در زمینه خریدهای آنلاین نیز راحت تر خواهد شد. زیرا می توان درک کرد فرایند تصمیم گیری در خصوص انتخاب و خرید هر محصول چگونه رخ می دهد.

محققان امیدوارند بتوانند در آینده از این طریق فرایندهای مغزی مشارکت افراد در امور خیریه و جمع آوری پول در اینترنت، خرید موسیقی و غیره را حدس بزنند.

بر این مبنا می توان یک تصویر کلی از نحوه وقت گذرانی هر فرد در روز، به خصوص در ارتباط با نحوه استفاده از اینترنت را به دست آورد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3173

به "پیش بینی جذابیت ویدئوهای اینترنتی با تصویربرداری از مغز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جذابیت ویدئوهای اینترنتی با تصویربرداری از مغز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید