پرسپولیس و تنها دو بازی خارج از خانه تا نیم فصل

به گزارش مجله سایه، پرسپولیس اگر به فینال لیگ قهرمانان برسد، بازی رفت را باید در چین و یا ژاپن برگزار کند و به همین دلیل در لابلای بازی های خانگی اش یک سفر طولانی هم به آسیای شرقی خواهد داشت.

پرسپولیس و تنها دو بازی خارج از خانه تا نیم فصل

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس تا خاتمه نیم فصل اول لیگ برتر تنها دو بار از تهران خارج خواهد شد و سه بازی بعدی خود را در تهران برگزار خواهد نمود. قرمزها به ترتیب در هفته های نهم، دهم و یازدهم لیگ برتر باید مقابل پیکان، سایپا و ذوب آهن به میدان بروند که از شانس خوب شان هر سه مسابقه در تهران برگزار می گردد.

در این میان پرسپولیس در دیدار با سایپا میهمان است که باید دید این مسابقه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد یا استادیوم دیگری مثل تختی یا استادیوم شهدای شهر قدس. پرسپولیس همچنین تا خاتمه نیم فصل اول یعنی طی دو ماه و یازده روز آینده یک بار از تهران خارج می گردد. شاگردان برانکو در هفت بازی باقیمانده تا نیم فصل سه بار میهمان هستند اما برای دو بازی هفته دوازدهم مقابل سپاهان و دیدار هفته چهاردهم مقابل ماشین سازی باید به اصفهان و تبریز سفر نمایند.

آنها البته باید خود را برای سفر احتمالی به شرق آسیا هم آماده نمایند. پرسپولیس اگر به فینال لیگ قهرمانان برسد، بازی رفت را باید در چین و یا ژاپن برگزار کند و به همین دلیل در لابلای بازی های خانگی اش یک سفر طولانی هم به آسیای شرقی خواهد داشت.

2 – 190

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 65

به "پرسپولیس و تنها دو بازی خارج از خانه تا نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و تنها دو بازی خارج از خانه تا نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید