پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد، کار برای داوران سخت تر می گردد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر درباره شرایط پرسپولیس گفت: شرایط تیم فعلا خوب است و ما هم آماده آغاز لیگ هستیم. در ترکیه اردوی خوبی داشتیم. اردوی کاملی نبود ولی در مجموع خوب بود. در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر سرمربی انجام داده ایم. آماده بازی با پارس جنوبی هستیم و امیدواریم طرفداران هم پنجشنبه ما را تنها نگذارند.

پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد، کار برای داوران سخت تر می گردد

مدافع سرخپوشان درباره دیدار با پارس جنوبی جم در هفته اول رقابت های لیگ برتر اضافه کرد: اولین بازی لیگ جزو حساس ترین بازی ها به حساب می آید و مهم است که بتوانیم با پیروزی آغاز کنیم، فقط طرفداران یادشان نرود که پنجشنبه به استادیوم آزادی بیایند.

وی درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در جابجایی اعلام نمود: بازیکنان خوبی داریم. نفراتی که اضافه شدند کیفیت فنی بالایی دارند. من قبل از این هم گفتم مهم نیست چه کسی بازی کند. آنچه اهمیت دارد، پیروزیت تیم است. مثلا اگر من باشم یا نباشم این مساله در اولویت است. آقای کالدرون هم با من، سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان صحبت کرد. گفت دو نفر از بین شما بازی می نماید و یک نفر روی نیمکت می نشیند. برای پرسپولیس فرقی نمی نماید کدام یک بازی کنیم، چون همه ما یک روز می رویم ولی پرسپولیس و نتایجش می ماند. من امیدوارم بازیکنان جدید هم بتوانند یاری نمایند چون کار سختی را در پیش داریم.

خلیل زاده درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: اول اینکه باید بگویم، هر چه بود زندگی شخصی خود او بود. هر آمدنی رفتنی دارد و هیچ چیز، دائمی نیست. در مقابل بازیکنان حفظ شدند و نفرات جدید هم تیم را تقویت می نمایند. البته کار برای این فصل با توجه به سه قهرمانی سخت تر می شد. به هر حال شناخت بین مربی و بازیکن به میزانی که در چند سال به وجود می آید، الان نیست. طرفداران باید کمی شکیبا باشند. این پرسپولیس حتما برای قهرمانی می جنگد ولی به حمایت و یاری آنها احتیاج داریم.

وی راجع به حضور گابریل کالدرون در راس کادرفنی پرسپولیس تاکید نمود: بالاخره هر مربی اخلاق، رفتار و افکار فنی خاص خودش را دارد. از نظر شخصیتی و فوتبالی که همه چیز خوب بوده است ولی باید بپذیریم مربیگری در پرسپولیس خیلی سخت است. همه ما امیدواریم کالدرون پیروز باشد و کوشش خودمان را هم می کنیم.

خلیل زاده درباره اخطار و اخراج هایی که بابت اعتراض به داوری می گیرد اضافه کرد: سال قبل هم داوران تا حدی روی من حساس بودند. البته داورانی که برای بازی تدارکاتی آمدند، کمی جوان بودند و شاید می خواستند اقتدار خودشان را نشان بدهند اما در لیگ، داوران با تجربه هستند. همین داوری بازی اول با آقای بنیادی فر است که از داوران خوب لیگ هستند. فکر می کنم لیگ سال جاری برای داوران هم سخت تر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 606

به "پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد، کار برای داوران سخت تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد، کار برای داوران سخت تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید