پرسنل بانک های ادغامی تعدیل نمی شوند

به گزارش مجله سایه، بر اساس تفاهم اولیه کاهش 10 درصدی تعداد شعب هریک از بانک های مشمول ادغام در دستور کار بوده که به این لحاظ، نگرانی کارکنان این بانک ها را در پی داشته است.

پرسنل بانک های ادغامی تعدیل نمی شوند

به گزارش خبرنگاران، با ادغام کامل و انحلال رسمی دو بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان نیز بحث ها بر سر کارکنان شعب این بانک ها وسایر بانک های ادغامی افزایش یافت و ادامه همکاری این کارکنان مورد بحث بود تا اینکه مدیرعامل بانک سپه به عنوان متولی این ادغام ها گفت پرسنل بانک های ادغامی تعدیل نمی شوند.

البته پیش تر گفته می شد تا سرانجام تیرماه مجمع فوق العاده ادغام بانک های انصار، قوامین و موسسه اعتباری کوثر نیز برگزار گردد که تا به امروز خبری اعلام نشده است.

مدیرعامل بانک سپه از نگاه ویژه این بانک به همکاران بانک های ادغامی و بهره مندی از تمام پتانسیل های موجود در این بانک ها اطلاع داد و اظهار کرد: هیچ گونه تعدیل نیروی انسانی برای هیچ یک از سطوح پرسنلی بانک های ادغامی در دستور کار نیست.

محمد کاظم چقازردی با اشاره به فرایند پیروز ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه یکی از موارد مهم در مورد اجرای این ماموریت ملی را بهره مندی از نیروی انسانی این بانک ها عنوان و اظهار کرد: از جمله موارد مهمی که از همان ابتدای ماموریت ملی ادغام مورد توجه و تاکید بوده بهره مندی از نیروی انسانی بانک های ادغامی و تامین امنیت شغلی و جلوگیری از تضیع حقوق آنان است.

وی لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت بانک های ادغامی، ترکیب تجربه و نیروی جوانی با ادغام و سرمایه دانستن ظرفیت های موجود در بانک های ادغامی را از موارد و کلیدواژه هایی مطرح نمود که همیشه مورد تاکید بوده است.

مدیرعامل بانک سپه نمونه شاخص موارد یاد شده را ادغام نهایی دو بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان مطرح نمود و گفت: همکاران این بانک ها در سطوح مختلف بانک از مدیران رده بالا همچون معاون مدیرعامل گرفته تا سطوح دیگر مدیران میانی به کارگرفته شده و مشغول فعالیت هستند.

وی ادغام پنج بانک و موسسه اعتباری در بانک سپه را فرآیندی بسیار پیچیده و پرحجم مطرح نمود و گفت: با توجه به نبودن تجربه ای در این سطح و با وجود پیچیدگی این اقدام با همراهی مسوولان لشکری و کشوری و تدبیر لازم، فرآیند ادغام به شکل بسیار مناسبی در حال انجام و نهایی شدن است.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4840

به "پرسنل بانک های ادغامی تعدیل نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسنل بانک های ادغامی تعدیل نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید