پخش ویژه برنامه آسمون هشتم بر آنتن شبکه افق

به گزارش مجله سایه، ویژه برنامه آسمون هشتم به مناسبت دهه کرامت بر آنتن شبکه افق نهاده شد.

پخش ویژه برنامه آسمون هشتم بر آنتن شبکه افق

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، امام مهربانی ها از دیرباز سایه کرامت خود را بر مردم ایران گسترده و در این سال ها همگان را مورد لطف و رحمت خود قرار داده است.

به همین منظور مردم ایران نیز حد فاصل ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را با نام دهه کرامت نامگذاری کردند تا در این ایام بیشتر به این دو بزرگوار ارادت خود را اثبات نمایند. شبکه افق سیما نیز که در راستا ساخت ویژه برنامه های مناسبتی پیش قدم بوده است، این بار با برنامه آسمون هشتم مهمان خانه مخاطبین شده است.

این برنامه قرار است از امروز (چهارشنبه) تا آدینه همین هفته با اجرای شهرام صبور برابر دیدگان مخاطبین قرار گیرد و با دعوت از مهمانان مختلف به آنالیز موضوعات گوناگون در باب امام هشتم (ع) بپردازد.

موضوع دیگری که در این ویژه برنامه شاید مهم باشد، بحث #رفیق-زیارت است. در پوستری که از این برنامه منتشر شده آمده است: اگر دلت می خواد با یک نفر از دوستانت به زیارات امام رضا (ع) بری، نام رفیقت رو به شماره 100085 پیامک کن و قرعه کشی سفر مشهد رو توی برنامه آسمون هشتم ببین، شاید نام تو و رفیقت برای زیارت دراومد.

علاقمندان به این برنامه می توانند از امروز (چهارشنبه) به مدت سه روز هر شب ساعت 22 این برنامه را در شبکه افق به دیدن بنشینند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 12004

به "پخش ویژه برنامه آسمون هشتم بر آنتن شبکه افق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش ویژه برنامه آسمون هشتم بر آنتن شبکه افق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید