سرانجام شطرنج قهرمان کشور با قهرمانی فیروزجا

به گزارش مجله سایه، در سرانجام مسابقات شطرنج قهرمانی کشور علیرضا فیروزجا به عنوان قهرمانی و پویا ایدنی به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

سرانجام شطرنج قهرمان کشور با قهرمانی فیروزجا

به گزارش خبرنگاران، دور یازدهم و پایانی مسابقات قهرمانی مردان ایران به میزبانی بوشهر برگزار گردید. علیرضا فیروزجا که در دور دهم با تساوی مقابل آرین غلامی قهرمانی خود را مسجل نموده بود در دور پایانی نیز مقابل مهدی غلامی اوریمی به پیروزی رسید و با کسب 9 امتیاز به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

همچنین در دور پایانی پویا ایدنی مقابل امیررضا پوررمضانعلی و مرصاد خداشناس مقابل پوریا درینی به تساوی رسیدند. پویا ایدنی باکسب 7.5 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات رسید و مرصاد خداشناس نیز با 6.5 امتیاز سوم شد.

آرین غلامی، پوریا درینی، آرش طاهباز، امیرضا پوررمضانعلی، مسعود مصدق پور، احسان قائم مقامی، آرش داغلی، مهدی غلامی اوریمی و امیرمسعود مرادی در رده های چهارم تا دوازدهم این مسابقات قرار گرفتند.

پنجاه و دومین دوره مسابقات قهرمانی مردان کشور با حضور 12 شطرنج باز از پنجشنبه چهارم بهمن در شهر جم استان بوشهر شروع شد و تا چهارده بهمن ماه در یازده دور پیگیری شد. در آخرین دوره این مسابقات پرهام مقصودلو پیروز شد عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. مقصودلو به دلیل حضور در مسابقات مختلف خارجی، در رقابتهای کشوری شرکت نکرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 166

به "سرانجام شطرنج قهرمان کشور با قهرمانی فیروزجا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام شطرنج قهرمان کشور با قهرمانی فیروزجا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید