والیبال ساحلی تور جهانی، صعود دو تیم ایرانی به جمع هشت تیم برتر

به گزارش مجله سایه، تیم های ملی الف و ج والیبال ساحلی ایران با کسب دو پیروزی متوالی در جدول اصلی تور جهانی تک ستاره عمان به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها صعود کردند.

والیبال ساحلی تور جهانی، صعود دو تیم ایرانی به جمع هشت تیم برتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ملاقاتهای جدول اصلی تور جهانی تک ستاره عمان از صبح امروز (پنج شنبه) در زمین های ساحلی شهر مصنعه شروع شد.

تیم ملی الف ایران (رحمان رئوفی - بهمن سالمی) که در گروه A قرار داشت و در نخستین مسابقه خود نماینده کشور میزبان را شکست داده بود، در دومین مسابقه این مرحله به مصاف نماینده سوئیس رفت و با شکست حریف اروپایی به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

رئوفی و سالمی در این مسابقه در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 15 سوئیس (کیسلینگ - زندبرگن) را شکست دادند و به عنوان تیم سرگروه به مرحله یک چهارم نهایی و جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

همچنین تیم های ملی ب (عباس پورعسگری - آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق - حامد میرزاعلی) که در گروه C این رقابت ها قرار داشتند، در دومین ملاقات جدول اصلی به مصاف یکدیگر رفتند که سلاق و میرزاعلی با شکست دو بر یک حریف خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

پورعسگری و وکیلی در ست دوم 21 بر 16 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 11 و 15 بر 9 مغلوب تجربه دیگر تیم ایرانی شدند.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی پوشان ایران را در این رقابت ها همراهی می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1776

به "والیبال ساحلی تور جهانی، صعود دو تیم ایرانی به جمع هشت تیم برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ساحلی تور جهانی، صعود دو تیم ایرانی به جمع هشت تیم برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید