هتل کرون پلازا فودان شانگهای

به گزارش مجله سایه، معرفی هتل کرون پلازا فودان شانگهای

شانگهای شهر غول آسا و لبریز از جمعیت چین و بدون شک یکی از جذابترین شهرهای دنیاست، شهری که آسمانخراش های فراوانی را در خود جای داده است. اگر بخواهیم کلمه ای برای توصیف این شهر بکار ببریم، گران کلمه مناسبی است البته در مقایسه با بقیه شهرهای چین. شانگهای شهر گردشگری است و توریست های زیادی از آن دیدن می نمایند و به همین دلیل، هتل های شانگهای زیاد هستند. می خواهیم درباره یکی از هتل های خوب آن به نام کرون پلازا فودان حرف بزنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

هتل کرون پلازا فودان شانگهای

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

چه هتلی در شانگهای انتخاب کنیم؟

شانگهای هتل های بسیار زیادی دارد که در سرتاسر شهر پراکنده شده اند، برخی از این هتل ها در مرکز شهر، برخی نزدیک به جاذبه های گردشگری و برخی ها هم نزدیک به مراکز خرید و مرکزهای تجاری قرار گرفته اند. بنابراین انتخاب هتل، کاملا بستگی به این دارد که شما تور چین شهر شانگهای را به چه دلیلی انتخاب نموده باشید و هدفتان از سفر چه باشد. مثلا ممکن است هدف شما از سفر به چین، تفریح و بازدید از جاذبه های گردشگری، اهداف کاری و تجاری، شرکت در نمایشگاه های بین المللی یا… باشد. علاوه بر این، در این شهر، با رنج متفاوتی از قیمت روبرو می شوید و می توانید متناسب با بودجه تان، هتل مناسب خود را انتخاب کنید.

درباره هتل کرون پلازا فودان شانگهای

کرون پلازا فودان هتلی باشکوه در شهر شلوغ شانگهای است که شامل 309 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوییت مجلل می گردد. اتاق های هتل همگی لوکس هستند و سعی شده تا با استفاده از رنگ های ملایم و دکوراسیون مدرن، حس آرامش بخشی را به مهمانان القا کند.

اتاق های هتل دارای تخت های راحت و پنجره های دوجداره هستند و حمام مجهز به وان و سشوار و وسایل بهداشتی، از ویژگی های این اتاق های لوکس هستند. در داخل تمام اتاق ها، امکانات دیگری مثل سیستم تهویه، چای ساز، قهوه ساز، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، آی پد و اینترنت پر سرعت رایگان وجود دارد. همچنین افرادی که مدارک مهمی داشته باشند و نخواهند آن را مدام با خود جا به جا نمایند، می توانند از صندوق امانات استفاده نمایند.

امکانات هتل کرون پلازا فودان شانگهای

در این هتل امکاناتی تفریحی مثل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و زمین تنیس وجود دارد. یک باشگاه ورزشی مجهز برای علاقه مندان به ورزش وجود دارد تا در طول سفر هم بتوانند سلامت خود را حفظ نمایند. مرکز آب گرم، آرایشگاه، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، آسانسور، دستگاه خود پرداز، صرافی، سرویس نگه داری از کودک، پارکینگ و… فقط بخش کوچکی از امکانات زیاد این هتل برای مسافران را تشکیل می دهد. علاوه بر این ها، وجود رستورانی که انواع غذاهای شرقی و چینی و غذاهای بین المللی را هم سرو می نماید، نباید نادیده گرفت. ضمناً نیازی نیست در خصوص غذاها نگران باشید چون اکثر آنها با ذائقه های ایرانی سازگار هستند.

مانند بیشتر هتل های دیگر در بقیه نقاط جهان، ساعت پذیرش مسافران در این هتل زیبا ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق ها، 12 است. وجود همه این امکانات خوب در کنار پرسنل آموزش دیده و با ادب باعث شده تا انتخاب این هتل مجلل برای گردشگران، رضایت بخش باشد.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 648

به "هتل کرون پلازا فودان شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کرون پلازا فودان شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید