نمی خواهم درباره انتقام گرفتن از استقلال صحبت کنم ، به هدف مهم این فصل مان رسیده ایم

به گزارش مجله سایه، سرمربی تراکتور گفت: ما به هدفمان که کسب رتبه چهارم جدول بود دست یافته ایم و فردا یک ملاقات تشریفاتی داریم.

نمی خواهم درباره انتقام گرفتن از استقلال صحبت کنم ، به هدف مهم این فصل مان رسیده ایم

به گزارش خبرنگاران پاکو خمس در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال، گفت: هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشته ایم. بازیکنان به خوبی و با جدیت کار نموده اند. کوشش بازیکنانم را دوست دارم و آماده بازی انتهای فصل هستیم. می خواهیم فصل را به برترین شکل به انتها برسانیم. متأسفانه چند بازیکن ما همانند هادی محمدی، سید محمد حسینی، مهدی هاشم نژاد، محمدرضا عباسی و رومرو گومز به علت سرماخوردگی و مصدومیت در بازی فردا حضور ندارند.

سرمربی تراکتور گفت: ما به هدفمان که کسب رتبه چهارم جدول بود دست یافته ایم و فردا یک ملاقات تشریفاتی داریم. با این حال، کاملاً آماده بازی با استقلال هستیم. فصل فوق العاده ای پشت سر گذاشته ایم و می خواهیم با یک برد خوب آن را به انتها برسانیم.

وی با اشاره به شکست 2 بر یک تراکتور مقابل استقلال در جام حذفی، مطرح کرد: اینکه به انتقام فکر کنیم، خوب نیست. دوست ندارم راجع به انتقام صحبت کنم چون در این واژه خشونت وجود دارد. طرفداران باید از فصل خوبی که پشت سر گذاشتیم، راضی باشند. همه می دانند در بازی جام حذفی چه اتفاقاتی افتاد اما دیگر به آن فکر نمی کنیم. می خواهیم بدون فکر به انتقام، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.

خمس در رابطه با احتمال حضور پرتعداد طرفداران تراکتور در استادیوم آزادی، گفت: حضور طرفداران مان در شهرهای مختلف باعث خرسندی و افتخار است. امیدوارم با بازی خوب و کسب سه امتیاز، طرفدارانمان را خرسند کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 15196

به "نمی خواهم درباره انتقام گرفتن از استقلال صحبت کنم ، به هدف مهم این فصل مان رسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی خواهم درباره انتقام گرفتن از استقلال صحبت کنم ، به هدف مهم این فصل مان رسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید