مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد

به گزارش مجله سایه، طبق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، زمان و نحوه انجام مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در هفته اول اردیبهشت ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 داوطلبان این آزمون برای پذیرش در رشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات یافتند.

فرصت مجدد در نظر گرفته شده به منظور ارائه تسهیلاتی برای افرادی که قبلاً در مرحله اول ثبت نام (از 16 آذر تا 28 آذر 98) و یا مرحله دوم ثبت نام (از 14 تا 16 بهمن 98) در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 ثبت نام کرده اند و یا در مهلت مقرر پیروز به ثبت نام نشده اند، فراهم شده است.

زمان و نحوه انجام مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در هفته اول اردیبهشت ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روز های پنجشنبه و جمعه 22 و 23 خردادماه 99 برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3490

به "مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید