منابع سعودی مدعی شدند: 2 شاهزاده برجسته بازداشت شده اند

به گزارش مجله سایه، منابع سعودی افشاگر مانند مجتهد می گویند مقامات سعودی دو شاهزاده مهم را به دلایل نامعلومی بازداشت نموده اند.

منابع سعودی مدعی شدند: 2 شاهزاده برجسته بازداشت شده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دو منبع عربی در کشورهای عربی خلیج فارس که به افشاگری علیه مقامات سعودی و اماراتی معروف اند، مدعی شدند که دو تن از شاهزاده های برجسته سعودی اخیراً بازداشت شده اند.

حساب توییتری العهد الجدید شامگاه آدینه (16 اسفند) مکه اخبار منتشر شده از عربستان سعودی حکایت از آن دارد که مقامات این کشور، دو شاهزاده از بزرگان خاندان سعودی را که یکی عضو هیأت بیعت است، بازداشت نموده اند.

این حساب می گوید جزئیات این خبر را بعداً منتشر خواهد نمود.

مجتهد، فعال توییتری معروف سعودی که علیه خاندان سعودی افشاگری می نماید، نیز با تأیید خبر العهد الجدید نوشت: منابع ما نیز خبر العهد الجدید را تأیید می نمایند. با این حال نوشت که دو شاهزاده ادعایی بزرگتر و قوی تر از آن هستند که بازداشت شوند.

هنوز منابع معتبر به این خبر اشاره ای نکردند با این حال، بازداشت امیران و شخصیت های مهم در عربستان سابقه دارد. به عنوان مثال، مقامات سعودی سال 2017 به بهانه مقابله با فساد ادعایی درعربستان، بیش از 200 شاهزاده و تاجر را بازداشت و در هتل ریتز کارلتون حبس کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3016

به "منابع سعودی مدعی شدند: 2 شاهزاده برجسته بازداشت شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع سعودی مدعی شدند: 2 شاهزاده برجسته بازداشت شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید