مقاومت ویلا در نیمه دوم شکست ، سیتی در تعقیب صدرنشین

به گزارش مجله سایه، تیم فوتبال منچسترسیتی در نخستین بازی از روز دوم هفته دهم لیگ برتر با سه گل از سد استون ویلا گذشت و رده دوم را از لسترسیتی پس گرفت.

مقاومت ویلا در نیمه دوم شکست ، سیتی در تعقیب صدرنشین

به گزارش خبرنگاران، شاگردان پپ گواردیولا در استادیوم اتحاد میزبان تیم میانه جدولی ویلا بودند و سه گل در نیمه دوم به آنها زدند. رحیم استرلینگ در نخستین ثانیه های وقت دوم دروازه مهمان را گشود و کوین دی بروینه دقیقه 65 و ایلکای گوندوغان دقیقه 70 دو گل دیگر زدند تا سیتی با 22 امتیاز بالاتر از لستر 20 امتیازی به رده دوم برسد. لیورپول با 25 امتیاز از 9 بازی صدرنشین است.

تنها نکته منفی این بازی نسبتا ساده برای گواردیولا و تیم آبی شهر منچستر، کارت قرمز فرنادینیو بود. هافبک 34 ساله برزیلی سیتی یک کارت زرد در دقیقه 58 گرفت و با کارت زرد دوم در دقیقه 88 از زمین بازی اخراج شد. واتفورد با بورنموث، وستهم با شفیلد یونایتد، برایتن با اورتون و برنلی با چلسی دیگر بازی های امروز در لیگ برتر جزیره است. علیرضا جهانبخش به سنت هفته های اخیر در فهرست 18 نفری برایتن حضور ندارد.

شاگردان یورگن کلوپ ساعت 20 فردا در آنفیلد در مهم ترین بازی هفته دهم میزبان تاتنهام هاتسپر بحران زده هستند که با 12 امتیاز از 9 بازی در رده دهم قرار گرفته است. لیورپول اگر از سد سفیدپوشان لندنی بگذرد، با 28 امتیاز فاصله خود را با سیتی حفظ می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1220

به "مقاومت ویلا در نیمه دوم شکست ، سیتی در تعقیب صدرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت ویلا در نیمه دوم شکست ، سیتی در تعقیب صدرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید