مشکل دفع فاضلاب در سایت های مسکن مهر خرم آباد و ازنا

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، پیامنی شامگاه یکشنبه در شورای مسکن لرستان در سخنانی با بیان اینکه در قالب تفاهم نامه سه جانبه و قرار دادهای دولتی حدود هفت هزار واحد مسکن مهر، در قالب تعاونی ها 11 هزار و 475 واحد و 25 هزار و 755 واحد خود مالک در استان آغاز شده است، گفت: در مجموع در استان 44 هزار و 202 واحد مسکن مهر آغاز شد.

مشکل دفع فاضلاب در سایت های مسکن مهر خرم آباد و ازنا

وی، ادامه داد: در حال حاضر چهار هزار و 554 واحد از مجموع مسکن مهر های استان و معادل 10 درصد هنوز تکمیل نشده اند.

معاون راه و شهرسازی لرستان، گفت: در مجموع هزار و 500 واحد از این تعداد در بخش دولتی، دو هزار و 300 واحد در بخش تعاونی ها و 634 واحد در بخش خود مالک استان باقی مانده است که هنوز تکمیل نشده اند.

مشکل دفع فاضلاب در سایت های مسکن مهر خرم آباد و ازنا

پیامنی با اشاره به مسائل واحدهای مسکن مهر استان، مطرح کرد: یکی از این مسائل بحث دفع فاضلاب مسکن مهر کمالوند در شهر خرم آباد بوده که در این راستا هماهنگی بین دستگاههای متولی در این زمینه احتیاج است تا این مشکل برطرف گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع واگذاری واحدهای مسکن مهر، مطرح کرد: در این راستا به وزارت راه و شهرسازی بر واگذاری پروژه های فاقد متقاضی مسکن مهر به کمیته امداد تاکید شده است.

معاون راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه به دستگاههای خدمات رسان تاکید شده که نسبت به اجرای تاسیسات زیربنایی این گونه پروژه ها که قرار است به کمیته امداد واگذار گردد اقدام نمایند، گفت: در این راستا دستگاههای خدمات رسان به این مورد ورود پیدا نمایند تا بتوانیم واحدها را تکمیل و تحویل متقاضی بدهیم.

پیامنی با بیان اینکه فاضلاب برخی از واحدهای مسکن مهر ازنا به وسیله چاه جذبی دفع می گردد، گفت: انتظار این بوده که اگر شبکه فاضلاب، توسط آب و فاضلاب انجام شد این پروژه را نیز ببینند و آن را به شبکه اصلی متصل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 132

به "مشکل دفع فاضلاب در سایت های مسکن مهر خرم آباد و ازنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل دفع فاضلاب در سایت های مسکن مهر خرم آباد و ازنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید