محرومیت کالدرون آخرین حکم انضباطی مهم حسن زاده در فوتبال

به گزارش مجله سایه، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس با رأی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

محرومیت کالدرون آخرین حکم انضباطی مهم حسن زاده در فوتبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از آنالیز مصاحبه گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس با جراید، مبنی بر اینکه امیدوارم نتایج مسابقات در زمین فوتبال مشخص شوند که متن آن به نوعی افترا به برگزارنمایندگان مسابقات فوتبال بوده که نتایج تیمی خاص را در خارج از زمین بازی مشخص می نمایند، حکم به محرومیت او از همراهی سرخپوشان داد.

این کمیته پس از آنالیز طبق ماده 71 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، مصاحبه کالدرون را مصداق افترا و نشر اکاذیب دانسته و وی را به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی تیم خود محکوم کرد. در ضمنً به ایشان تذکر داده می گردد چنانچه این رفتار در آینده ادامه داشته باشد، مجازات های شدیدتری برای این سرمربی در نظر گرفته می گردد. این رأی قطعی است.

به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز با کناره گیری اسماعیل حسن زاده از ریاست کمیته انضباطی موافقت کرد و می توان گفت محرومیت سرمربی آرژانتینی پرسپولیس آخرین حکم انضباطی مهم حسن زاده در این کمیته بوده است.

همچنین تیم سپیدرود رشت به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری و استفاده تماشاگرانش از شعارهای موهن در دیدار برابر استقلال خوزستان به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1437

به "محرومیت کالدرون آخرین حکم انضباطی مهم حسن زاده در فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت کالدرون آخرین حکم انضباطی مهم حسن زاده در فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید