لزوم پیش بینی طرح جامع بازسازی منازل آسیب دیده از حوادث

به گزارش مجله سایه، تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت بحران بر لزوم پیش بینی یک طرح جامع برای بازسازی منازل و مناطق آسیب دیده از حوادث مانند آبگرفتگی ها در سطح کشور تاکید نمود.

لزوم پیش بینی طرح جامع بازسازی منازل آسیب دیده از حوادث

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش ایسنا، اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از مناطق کمپ بی و جرف الملح بندر امام خمینی(ره) که امروز (5 بهمن ماه) انجام شد، اظهار کرد: پس از وقوع روان آب در چند منطقه بندر امام خمینی(ره)، آسیب هایی به این مناطق وارد شد. در پی این حادثه پیشنهاد داده شد فرایند ساخت مجدد منازل این مناطق در قالب منازل دچار خسارت از محل ماده 1012 انجام گردد.

وی اضافه کرد: در بسیاری از نقاط کشور چنین وضعیتی وجود دارد بنابراین پیشنهاد داده می گردد در تهران با مسئولان مربوطه جلسه ای تشکیل و یک طرح جامع، پیش بینی و بر اساس این طرح جامع، مطالعات و اقدامات بعدی انجام گردد.

رئیس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد: البته در مصوبه پرداخت عدد قابل توجهی برای تعمیرات و نوسازی این مناطق از دولت اخذ شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6534

به "لزوم پیش بینی طرح جامع بازسازی منازل آسیب دیده از حوادث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم پیش بینی طرح جامع بازسازی منازل آسیب دیده از حوادث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید