لباس چسبان بت منی و سیاهپوش کیم کارداشیان

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران: کیم کارداشیان در مراسم مت گالای سال جاری از یک اکستنشن مو استفاده نموده بود که 10 هزار دلار قیمت داشت. این موضوع را آرایشگر موهای کارداشیان تأیید نموده است.

لباس چسبان بت منی و سیاهپوش کیم کارداشیان

کیمبرلی نوئل کارداشیان وست، مشهور به کیم کارداشیان؛ بازیگرآمریکایی است. کارداشیان اخیرا با یک لباس مشکی که صورتش را پوشانده بود به همراه یک موی دم اسبی 190/5 سانتیمتری در مراسم فرش قرمز مت گالای 2021 حضور پیدا کرد. کار آرایش موهای کارداشیان را کریس اپلتون انجام داده بود. کیم کارداشیان علاوه بر بازیگری یک مدل است.

اپلتون چند روز قبل در یک استوری اینستاگرامی به سؤال یک هوادار که پرسیده بود موی دم اسبی کارداشیان چقدر قیمت داشت، پاسخ داد. او گرچه هزینه را 10 هزار دلار اسم نموده اما احتمالش هست که مبلغ مذکور شامل دستمزد اپلتون نباشد.

کارداشیان از قرار معلوم در مهمانی جاستین بیبر در هتل ریتز کارلتون که شب همان روز برگزار گردید، موی دم اسبی خود را کنار گذاشته بود. تصاویری که از او در حال خروج از هتل منتشر شده کارداشیان را با لباس مشکی چسبانی نشان می دهد که به نظر می رسید با الهام از شخصیت سینمایی زن گربه ای طراحی شده بود. موهای او در این عکس ها دم اسبی کوتاه تری بود.

کریس اپلتون که مشتریان معروفی مثل آریانا گرانده و جنیفر لوپز دارد، بارها با کارداشیان همکاری داشته است. آن ها قبلاً در مصاحبه ای درباره رابطه کاری خود صحبت نموده بودند.

کارداشیان در این مصاحبه خطاب به اپلتون گفته بود: فقط روی جایگاه می نشینم و کار خودم را می کنم. اصلاً توجهی نمی کنم و سرم را بالا نمی آورم چون می دانم هر تصمیمی بگیری خوب می گردد و از آن راضی ام. این واقعاً اتفاق نادری است.

کارداشیان بعلاوه گفته بود: در خصوص موهایم اگر قرار باشد با آدم نوی کار کنم عصبی می شوم. هیچ کسی واقعاً مرزبندی ها را برای ایجاد یک کار نو، یک مدل نو جابه جا نمی کند. تو مرا به انجام کارهای نو وا می داری اما در عین حال کارت هم زیبا است.

روزیاتو

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9324

به "لباس چسبان بت منی و سیاهپوش کیم کارداشیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس چسبان بت منی و سیاهپوش کیم کارداشیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید